Berbelanja Dengan ShopBack


Orang perempuan ni kan walau macamana sibuk sekalipun mesti akan luangkan masa untuk berbelanja.  Bila berbelanja pulak tu kalau boleh tak nak lah sampai rabak poket kan.  Sekarang ni macam-macam cara korang boleh guna untuk berbelanja terutamanya dengan cara online.  Kawan akak perkenalkan akak dengan ShopBack.  Katanya berbelanjalah dengan ShopBack, pasti puashati !



ShopBack, kedai online, jimat berbelanja, cashback, shopping online


Apakah Itu ShopBack ?

Mesti korang nak tahukan apakah itu ShopBack? Macam akak jugalah , pertama kali dengar tentang ShopBack, excited semacam!  ShopBack adalah merupakan sebuah lagi web online yang memberi pulangan tunai bila korang berbelanja.  Best tu! Shopping lepas tu dapat balik pulangan tunai. Di ShopBack ni ada macam-macam kedai online seperti lazada, Expedia dan macam-macam lagi.  Rugi kalau korang tak gunakan kemudahan ini, berbelanja dan dapat semula cashback.


Berjimat Sambil Berbelanja

Di ShopBack, kedai-kedai onlinenya akan pastikan korang puashati berbelanja.  Dah beberapa bulan kebelakangan ni akak memang nak gantikan kasut kerja akak.  Akak jarang bertukar kasut kerja, pakai sampai rosak kata orang. Tapi biasanya akak akan beli kasut yang berkualiti dan tahan lama, barulah alah membeli menang memakaikan.  Di ShopBack akak survey jenama Bonia.....hmmmmm..harga menarik ! Cuba korang masuk ke Bonia Malaysia. Anak akak pun sedang mencari kasut sukan baru, peminat tegar jenama Adidas ni memang takkan bertukar ke jenama lain. Di Adidas MY memang puashati korang membeli. Tambah pula menggunakan ShopBack, berbelanja dan dapat cashback.


ShopBack, kedai online, jimat berbelanja, cashback, shopping online



Bagaimana Berbelanja Di ShopBack

Langkah pertama yang korang kena buat, tentulah sign up dulu dengan ShopBack.  Korang boleh sign up kat sini  SIGN UP . Boleh jer guna facebook account atau email korang.

ShopBack, kedai online, jimat berbelanja, cashback, shopping online


Bila dah Sign Up, korang boleh mula memilih kedai online yang korang suka bergantung kepada jenis barangan yang korang nak beli.  Contohnya macam akak cari kedai Bonia. Nanti akan tertera berapa cashback yang korang boleh dapat bila berbelanja di kedai pilihan korang.  Mudah kan?


9.9 Casback Day

Berita baik untuk korang kaki shopping !!
 9.9 Cashback Day untuk kaki shopping di ShopBack.  Beli....beli....beli dan dapatkan cashback.


ShopBack, kedai online, jimat berbelanja, cashback, shopping online





Bestnya  ShopBack MY !!


Kalau korang yang nak lebih detail tentang ShopBack ni, korang boleh rujuk kat video ni.  Pasti puashati dengan ShopBack.  Tak sabar nak tunggu hari gaji, nak cari beberapa barang di ShopBack ni....


6 Comments