Animasi Didi & Friends

Assalamualaikum wbt.  Kalau kita tengok sekarang ni ada macam-macam rancangan yang sesuai untuk ditonton oleh anak-anak. Yang penting kita bantu mereka untuk memilih yang boleh ditonton mengikut peringkat umur. Anak akak si Dik Wan sekarang ni selain daripada tengok cerita yang sado-sado, dia juga berminat dengan kisah anak-anak yang ada lagu. Lumrah anak-anakkan? Bila ada muzik mula bergoyang badan mengikut rentak sambil cuba menyebut lirik yang dilagukan. Rancangan Didi & Friends antara yang menghidangkan alunan muzik yang mudah untuk anak-anak ikuti.  Lagu-lagu yang terdapat dalam animasi Didi & Friends ini jugalah yang membesar bersama akak. Bolehlah ikut sama menyanyi bersama anak-anak.


Hadiah Istimewa Untuk Si Kecil Bersama Didi dan Kawan-kawan; rancangan kanak-kanak


Fenomena Didi & Friends


Hora Horey!!! Pernah tonton Siri Animasi Lagu Kanak-Kanak Didi & Friends di Astro Ceria atau Youtube? Haaaa.. kalau ada anak kecil dibawah 6 tahun. Saya amat rekemen beri anak anda tonton Lagu Animasi ini, baby bawah setahun pun layan juga. Silap-silap mak bapak pun layan sekali. Memang layan betul. Semua lagu best. Sudah lebih 130 Juta Views di Youtube tau!

Tak Caya? Cuba Tengok Video dibawah.


Lagu Kalau Rasa Gembira



Lagu Chan Mali Chan



Lagu Lompat Si Katak Lompat

Haaa... layan tak? Ada banyak lagi lagu-lagu Didi & Friends anak anda boleh tonton di Youtube dan Astro Ceria. Gerenti layan punyalah...

Ada yang  nak beli DVD Original Didi & Friends? Kalau ada yang nak beli boleh terus beli online di website The Baby Store . Ada Volume 1 dan Volume 2. Stok amat terhad.

Hadiah Istimewa Untuk Si Kecil Bersama Didi dan Kawan-kawan; rancangan kanak-kanak

Hadiah Istimewa Untuk Si Kecil Bersama Didi dan Kawan-kawan; rancangan kanak-kanak


Tak lama lagi bulan puasa, bila nak sediakan juadah bolehlah lekakan anak-anak dengan cd ni. Sambil memasak nanti boleh layan nyanyi dengan anak-anak. Tau-tau siap dah masak. 





2 Comments