Wangian Khusus Untuk Lelaki Hebat Tampil Bergaya

Tuesday, September 19, 2017

SENTIASA TAMPIL DENGAN WANGIAN HEBAT DI MANA SAHAJA

Siapa yang tidak mahu sentiasa tampil bergaya walau di mana jua berada. Tampil rapi dan menawan sememangnya merupakan keinginan setiap lelaki moden. Selain berpakaian kemas dan bergaya, lelaki dari semua peringkat umur mengetahui bahawa masalah bau badan boleh menjejaskan personality serta penerimaan masyarakat sekeliling. Sebab itulah ramai lelaki yang menggunakan pewangi, akan mengaplikasikannya semula berulang kali dalam sehari.  

“Penampilan yang baik mestilah dipadankan dengan bau yang menarik,” kata Mr. Venkat Jangam, Pengurus Pemasaran Wipro Unza Malaysia. “Sesiapa sahaja boleh bergaya dengan fesyen terkini dari hujung rambut hinggalah ke hujung kaki, tetapi sebenarnya bau badan seseorang itulah yang menjadi “factor tarikan” untuk menonjol dan mengekalkan penampilan yang segak. Oleh sebab itulah semua lelaki tanpa mengira taraf hidup dan pekerjaan perlu sentiasa mempunyai bau badan yang menyenangkan sepanjang hari.” 

Anytime EDT Dashing

EDT dashing, wangian untuk lelaki, tam[il hebat di mana jua, wangian hebat untuk lelaki hebat


Memahami keperluan lelaki untuk berbau harum sepanjang waktu, malah untuk semua aktiviti sepanjang hari, DASHING, jenama produk penjagaan diri lelaki yang juga merupakan peneraju pasaran dalam bidang wangian lelaki di Malaysia telah menghasilkan Anytime EDT. DASHING Anytime EDT yang terbaru ini merupakan wangian bersaiz kecil, senang digunakan serta mudah di bawa ke mana sahaja. Bentuknya direkakhas untuk poket anda seperti kad kredit yang tersisip kemas, sesuai untuk lelaki yang aktif kemana sahaja.  

“Sebagai peneraju jenama penjagaan diri lelaki di Malaysia, DASHING memahami keperluan utama seorang lelaki-  iaitu wangian yang membangkitkan jiwa maskulin sebenar dari dalam, tetapi pada masa yang sama mudah didekati.”tambah Mr. Venkat. “Kini dengan kehadiran DASHING Anytime EDT, ekspresi wangian maskulin kini tersedia sentiasa di dalam poket anda”


EDT dashing, wangian untuk lelaki, tam[il hebat di mana jua, wangian hebat untuk lelaki hebat


Empat Pilihan Pek Dashing Anytime EDT

Rekaan pek DASHING Anytime EDT yang penuh gaya sesuai dengan trend masa kini hadir dalam empat variasi unik – Cool, Active, Hattrick dan Ultimate Kick.

1. Cool

Haruman maskulin ini merupakan takrifan identiti dan daya penarik anda. Haruman menyegarkan ini didahului dengan gabungan menawan. Bergamot dan Galbanum dilapisi dengan wangi Amber dan Kasturi sebagai nota asas. Wangian ini direka khas untuk mencipta sisi maskulin yang “cool” secara semulajadi dari dalam diri anda.


EDT dashing, wangian untuk lelaki, tam[il hebat di mana jua, wangian hebat untuk lelaki hebat

2. Active

Khas untuk si jejaka lasak yang amat menggemari kehidupan aktif. Tampil yakin dan bergerak aktif dengan wangian maskulin ini. Didahului dengan semarak haruman Fougére yang digabungkan dengan nota Citrus, Lavender dan Amber. Aroma ini pastinya membangkitkan sisi aktif anda.

3. Ultimate Kick

Wangian dicipta untuk jaguh, menyerlahkan personaliti dan gaya sebenar jejaka dalam urusan seharian lelaki moden . Ultimate Kick berkonsep ala musim panas yang aktif, menampilkan rumusan dari percikan citrus lemon, dipertingkatkan dengan kesegaran buah pelaga, vanilla dan suntikan haruman kayuan serta rempah.


EDT dashing, wangian untuk lelaki, tam[il hebat di mana jua, wangian hebat untuk lelaki hebat


4. Hattrick

Wangian Hattrick menyemarakkan semangat dan mendorong individu untuk menang.  Gabungan unik kesegaran epal sitrus diadunkan bersama aroma bunga dan calitan amber.

Info lanjut

Dijual pada harga RM7.00, DASHING Anytime EDT 18 ml boleh didapati di semua pasaraya utama, pasaraya hyper dan farmasi di seluruh Malaysia. 

EDT dashing, wangian untuk lelaki, tam[il hebat di mana jua, wangian hebat untuk lelaki hebat


Untunglah jejaka-jejaka kat rumah akak ni. Dah booked sorang satu pack mengikut wangian yang digemari. Mudah dah tak perlu berebut-rebut bila nak guna.

You Might Also Like

6 comments

  1. Comelnye packaging dashing ni kak. Ana memang suka bau dashing dari sek dulu. Pernah beli dashing bold sbb suka bau dia. Pakai masa bersukan sebab bau dia xkuat sgt. Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang comel. Anak akak suka sungguh pakai pewangi ni. Akak pun suka baunya.

      Delete
  2. dashing memang wangi.. nurul pun suka bau ni :D

    ReplyDelete
  3. lelaki macho mesti gunakan....senang simpan dalam poket

    ReplyDelete
    Replies
    1. anak-anak dah ambil sorang satu ...senang nak simpan dan nak guna kata mereka.

      Delete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook