Kulit Muka Lembut, Bersih Dan Licin Dengan B.Liv

Thursday, September 07, 2017

Produk B.Liv 

Siapa yang tak mahu mempunyai kulit muka yang bersih, licin, lembut dan cerah kan? Pasti semua yang bergelar wanita mahukannya.  Pelbagai produk boleh dicuba, asalkan sesuai dengan kulit.  Kali ni akak nak share sedikit info berkaitan produk B.liv.  B.Liv mula ada di pasaran pada tahun 2009.  Ianya dihasilkan selepas melihatkan keperluan mempunyai produk yang senang digunakan dan mampu milik.  Produk B.liv  memberi lebih keyakinan kepada golongan muda remaja untuk tampil dengan lebih yakin.



Kulit Muka Lembut, Bersih Dan Licin Dengan B.Liv, produk kecantikan, kulit muka bersih dan cantik, b.liv, produk pembersih muka



Produk yang akak nak kongsikan ialah :

1. O2 Bubbly bright oxygenating mask
2. Nano bio cellulose mask



O2 Bubbly Bright Oxygenating Mask


Kulit Muka Lembut, Bersih Dan Licin Dengan B.Liv, produk kecantikan, kulit muka bersih dan cantik, b.liv, produk pembersih muka


Bila sebut facemask, mesti korang fikirkan facemask yang ditepek kat muka, tunggu dia mengering, lepas tu tarik-tarik kan.  Tapi O2 Bubbly Bright Oxygenating Mask bukan macam tu. Ianya merupakan gabungan gelembung oksigen dan tepung beras yang membantu mencerah dan mencantikkan kulit.  Asalnya berbentuk krim kemudian gelembung-gelembung oksigen terbentuk menjadikan tekstur lembut dan bercampur dengan manik-manik merah yang terdapat dalam krim. 



Kulit Muka Lembut, Bersih Dan Licin Dengan B.Liv, produk kecantikan, kulit muka bersih dan cantik, b.liv, produk pembersih muka


Tujuannya adalah untuk merendam dan menanggalkan kesan-kesan kotor degil yang terdapat pada permukaan kulit wajah.  Bila buih-buih hilang, ia akan menggelupas dan menanggalkan juga sel-sel mati dan membantu menjadikan kulit wajah lebih lembut dan cerah sekiranya diguna secara berterusan.


Kulit Muka Lembut, Bersih Dan Licin Dengan B.Liv, produk kecantikan, kulit muka bersih dan cantik, b.liv, produk pembersih muka



Semasa penggunaannya korang boleh lihat sendiri perubahan tekstur tersebut.  Korang akan rasa seperti kulit korang sedang menjalankan aktiviti pembersihan . Akak test dulu kat kulit tangan....memang best.

Cara Penyimpanan O2 Bubbly White

1. Pastikan bekas simpanan ditutup dengan betul.
2. Oleh kerana O2 Bubbly White terhasil daripada formulasi buih, maka akan terdapat 
    bentuk-bentuk seperti keju di permukaannya.
3. Pastikan anda menggunakan spatula yang disediakan ketika mengambil produk ini untuk
    digunakan.  Ini adalah untuk menjaga kualiti produk tersebut.
4. Jangan sesekali menggunakan jari anda yer.


Nano Bio Cellulose Mask B.liv

Untuk wajah yang kelihatan lebih segar dan muda disarankan mengambil rangkaian  Nano Bio Cellulose Mask B.liv. Ianya terdiri daripada  Hydrate Away Moisturizing Bio-cellulose Mask, Age Eraser Youth Preserving Bio-cellulose Mask dan Soothe Me Now Soothing Bio-cellulose Mask.  Rangkaian Nano Bio Cellulose Mask B.liv ini membantu untuk mendapatkan kulit wajah yang lebih segar dan cantik.



Kulit Muka Lembut, Bersih Dan Licin Dengan B.Liv, produk kecantikan, kulit muka bersih dan cantik, b.liv, produk pembersih muka



Setiap rangkaian Nano Bio-cellulose Mask ini mengandungi kepingan mask yang terhasil daripada bahan ekstrak tumbuhan  yang menghasilkan kesan yang baik di lapisan dalam kulit. Struktur fiber Nano Bio-cellulose ini adalah 1/1000 kali lebih nipis daripada sehelai rambut manusia.  Ini menyebabkan mask boleh merawat bahagian dalam kulit dan menghilangkan kesan-kesan cela yang terdapat di wajah. Kesemua rangkaian mask ini telah diuji secara klinikal oleh IEC dan Evic France untuk membuktikan keberkesanannya.



Kulit Muka Lembut, Bersih Dan Licin Dengan B.Liv, produk kecantikan, kulit muka bersih dan cantik, b.liv, produk pembersih muka



Lepas menggunakan facemask ini, kulit wajah korang akan rasa lebih licin, sejuk dan segar. Anak dara akak pun dah cuba. Best katanya!

Berita baik untuk korang yang nak cuba.  Kalau korang berminat, korang boleh beli dengan menggunakan kod AZIRAHMAN25 untuk dapatkan harga terbaik.  Cubalah mana tahu sesuai dengan korang.

Kalau korang nak dapatkan maklumat lanjut tentang rangkaian produk B.liv ini korang boleh website, facebook dan instagram mereka.

Website :  https://www.bliv.com/my/
Facebook : https://facebook.com/blivmalaysia
Instagram : https://instagram.com/bliv/









You Might Also Like

4 comments

  1. Bagus produk B.liv nih..memang pernah dengat org ckp bagus. Mcm nak try sebab bila umur meningkat nih paham paham jela kan.kena cri produk yg sesuai

    ReplyDelete
  2. SA pernah terbaca tentang product ni dalam majalah...tak ingat plak majalah mana...

    ReplyDelete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook