Biobax Cool Theraphy Untuk Kelegaan Sakit Segera

4:11 PM

Assalamualaikum wbt.  Seminggu lebih kurang nak sambut Aidil Fitri. Mesti masing-masing sibuk membuat persiapan. Daripada pakaian sekeluarga, kuih muih tak ketinggalan juga rumah. Masing-masing seboleh mungkin nak yang terbaik kan?... Dalam korang membuat persiapan tu, jangan abaikan kesihatan tau, nanti tak dapat beraya.  Akak punya persiapan ala kadar aje. Dah meningkat usia ni, lebih kepada persiapan anak-anak dan kemas-kemas rumah mana yang patut. Memandangkan hujung minggu je masa yang agak panjang untuk kemas rumah, memang akak cuba gunakan sepenuhnya.  Biasanya bila dah ramai anak-anak saudara ni, rumah kita akan jadi salah satu port yang dituju. Bila dah kemas sana sini tu, tambahan pulak bulan puasa ni, memang sakit-sakit badan jadinya. Malam pun rehat kat rumah aje. 

Cara Mudah Menghilangkan sakit-sakit badan

Akak ni bukannya mudah nak guna atau makan ubat-ubat yang dicadangkan oleh kawan-kawan. Kurang percaya!! Tapi bila kawan perkenalkan Biobax Cool Therapy rasa macam teringin nak mencuba. Tambahan pula kandungan bahan-bahan yang digunakan 100% adalah bahan organik. Akak bila bahan-bahan organik ni memang suka sangat lah!! Kawan kata cara mudah menghilangkan sakit-sakit badan, boleh cuba Biobax Cool Therapy. Ianya berbentuk spray dan dapat melegakan sakit-sakit badan dengan cepat.

Biobax Cool Theraphy Untuk Kelegaan Sakit Segera

Kandungan Biobax Cool Therapy 100% organik

Kandungan biobax adalah 100% organik. Kalau tak percaya cuba tengok ni..

Eucalyptus Oil
Habbatussauda Oil
Olive Oil
Za'faran
Lemon grass
Halia Bara
Kaffir Lime
Peppermint dan Menthol Crystal

Dengan bahan-bahan yagn 100% organik ini makan Biobax Cool Theraphy juga sesuai untuk digunakan oleh ibu-ibu mengandung dan ibu-ibu yang sedang berpantang.

Biobax Cool Theraphy Untuk Kelegaan Sakit Segera

Kegunaan Biobax Cool Theraphy


Untuk kelegaan segera, sakit-sakit biasa, sakit otot dan sendi yang biasa seperti:


Biobax Cool Theraphy Untuk Kelegaan Sakit Segera


- Sakit Belakang 

- Ketegangan

- Terseliuh

- Lenguh-lenguh

- Selsema/resdung



Selain lenguh-lenguh, Biobax Cool Theraphy boleh melegakan selsema. Spray biobax pada tangan. Kemudian gosok kedua belah tangan dan sedut bau di tapak tangan sehingga hilang bau. 

Kelebihan Biobax Cool Theraphy


- Melegakan lenguh leher dan sendi

- Segera melegakan sakit belakang dengan kesan sejuk

- Tahan sehingga 5 jam

- Melancarkan peredaran darah

- Membantu melegakan lenguh bahu & leher

- Terbukti berkesan untuk kelegaan belakang

- Sesuai untuk melegakan selsema & resdung

Testimoni pengguna


Biobax Cool Theraphy Untuk Kelegaan Sakit Segera

Biobax Cool Theraphy Untuk Kelegaan Sakit Segera



Biobax Cool Theraphy Untuk Kelegaan Sakit Segera


Biobax Cool Theraphy Untuk Kelegaan Sakit Segera


Biobax wajib ada dalam handbeg semua wanita. Penyelamat di waktu kecemasan. Jom lah dapatkan seorang satu atau belikan kepada insan yang tersayang! Satu botol boleh bertahan sekurang-kurangnya selama 3 bulan dengan 500 semburan.

Sekiranya berminat boleh whatsapp atau telegram 0123180912

You Might Also Like

1 comments

Followers

Google+ Followers

top social

Pinterest

Subscribe