Read more: http://www.wayneharraz.com/2015/04/how-to-score-100-seo-at-chkmecom.html#ixzz4E9KjgoTn AziRahmanDotCom | JourneyOfLife: Hari Wanita Sedunia

Mar 8, 2016

Hari Wanita Sedunia


Assalamualaikum wbt

Hari ni depa kata merupakan sambutan Hari Wanita Sedunia.  Akak tak pernah sambut pun. Tapi baguslah sebagai menghargai seorang WANITA. Dan memang sepatutnya seorang wanita itu dihargai bukan sahaja hari ini tetapi setiap hari.  

Wanita adalah segalanya. Bukan sebab aku seorang wanita..tapi memang wanita sebenarnya seorang yang kuat. Betul tak? Dia boleh menggalas apa sahaja tanggungjawap yang diberi. Seorang wanita selalunya lebih mudah beralah demi untuk orang-orang yang disayangi. Tapi wanita jugak lah yang selalu jadi mangsa keadaan. 

Akak salute wanita-wanita yang boleh pikul tanggungjawap seorang ibu, ayah, anak, kakak, adik, kawan yang baik. Akak harap akak pun boleh jadi yang terbaik...terutama pada keluarga dan kawan-kawan....

Hari wanita sedunia, international women's day


Selamat Hari Wanita korang-korang diluar sana......




4 comments:

  1. Selamat Hari Wanita Kak Azi... :)

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Wanita buat semua.. ;)
    Tak pernah sambut tapi hari ni ada je terima wish dari kawan2.. ;)

    ReplyDelete

Klik sini

Google+ Followers

top social

Pages