Semak Status Perjalanan Sebelum ke Luar Negara

Tuesday, December 08, 2015


Assalamualaikum wbt

Cuti sekolah ada sebulan lagi dan kita pun dah semakin menghampiri hujung tahun. Biasanya bulan disember adalah bulan berjalan-jalan bagi sesetengah orang samada dalam negara atau luar negara. Bagi yang nak berjalan-jalan ke luar negara pastikan korang buat semakan dulu samada lepas atau tidak. Kan sekarang ni peminjam ptptn yang masih belum buat bayaran tidak dibenarkan keluar malaysia.

Korang boleh buat semakan kat SINI . Masukkan nombor kad pengenalan sahaja.  Jangan nanti semua preparation dan booking dah buat, tetiba korang tak boleh keluar daripada Malaysia. Haru!!!!...

semak status perjalanan sebelum ke luar negara,imegresen



You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook