33/2015 : Jus betik penawar denggi

Monday, February 09, 2015

Sekarang ni musim org kena denggi. Kalau dah demam berpanjangan tu elok lah buat pemeriksaan darah. Kalau tak de...kita pun rasa lega.

Bila ada kawan2 atau kenalan yg kena denggi korang pasti terdengar mcm2 petua @ penyembuh yg akan dicadangkan utk cuba...manala tahu kan dengan izin Allah boleh sembuh.
Antaranya yg aku selalu dengar -- sup ketam nipah, air 100 plus dan jugak jus daun betik. Ramai yg kata kemujaraban jus daun betik ni. Apapun tak salah mencuba...kita ikhtiar, kalau dgn izin Allah penyakit sembuh maka sembuh la ia. Tak boleh la kita sekadar dusuk menunggu penyakit sembuh. Peringatan utk aku jugakk...

Meh aku share kan info yg aku dpt cara2 penyediaan jus daun betik. Harap membantu...


You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook