Yang terkini dari taman.....

Thursday, April 10, 2014

Giler kentang punye sibukkk  daaa...
Kesian kat blog ni...udah tuannya byk bebeno benda nak dibuat...

Harap bersabar .....aku tetap akan menulis walaupun sekali sebulan...boleh gitu..hehhee

Apa aktiviti sekarang?
Selain dpd kerja2 di pejabat ...aku dan en suami sekarang ni dah kemaruk mengumpul spesis orkid. Ye....rumah orkid kami dah siap....mini projek ke dua tahun ni.


Ni masa baru2 siap...belum buat proper susunan.


Ni pun bukan gambar terkini....tp susunnya lebih kurang begitu la....sekarang ni dah makin banyak.

Adakah nanti akan jadi nursery pembekal spesis orkid??
In sha Allah.....kalau ada rezeki.
Buat masa ni kami hanya mengumpul pelbagai jenis spesis orkid ....sedang belajar proses menyemai...menjaga....membaja....

Hasil setakat ini....





Kalau tanya en suami....semua spesis ni akan disebut namanya dengan lancar..
Aku???.

Belum lagi menghafal walau satu namapun...hehhee...
Aku suka tengok pelbagai bunga yg keluar..

Alhamdulillah....keindahan ciptaan Allah swt.... 

Cukup tak entry ini?

Aku nak menulis lagi....nanti yer....sabarla korang tunggu ......banyak cerita.....





You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook