Nasi Arab la pulakkk...

Monday, December 02, 2013

2 hari tanpa kata...
Sibuk sedikit..

Suka makan nasi arab?
Kalau ke Sungai Petani cuba la ke sini....


hehehe...nak ambik gambar depan kedai tak sempat...sibuk dengan anak2...
Ambik gambar kat plastik ajer.
Restoran ni terletak di Lagenda Heights Sungai Petani...berdekatan dengan Tesco...seberang jalan ajer.

Sedap jugak....4/5 markah boleh diberi...


Since kami order utk 6 org makan...dihidangkan terus dlm talam/dulang ajer.
Ayam dia lembut sangat...tulang2 pun kalau nak ko boleh kunyah  hehe..
Dihidangkan dengan sedikit sambal dan sop...tak de gambar yg tu...


Order juga salad yoghurt. Sedap!!!!
Kenyang anak beranak....


Masa kami order tu takde yg kambing....dah abes kena tunggu anggaran sejam jugak...
Tapi dah org kata rezeki kan....dpt jugak yg kambing punye tapaw 2 bekas hehehe...



You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook