Parking

Wednesday, October 23, 2013

Ni dia stok sebulan. Untuk parking sahaja. Sehari RM3...sejam RM0.40 tu kalau pakai kupon. Kalau yg beli pelekat RM55++ kalau tak silap aku. Aku tak gunakan pelekat sbb kadang2 kalau nasib baik aku dpt parking dlm compound company. Tak pun kalau bos cuti aku guna parking dia....tak kisah la walaupun nanti kereta aku tak setanding dengan kereta2 barisan parking bos2...ada aku kesah...yg penting dpt parking free..heheh
Kadang2 2 buku ni pun berlebih utk sebulan. 


Dalam kereta memang macam2 jenis majlis perbandaran punya kupon parking aku simpan.  Senang tak tercari2 bila nak guna.  
Banyak lokasi kerja ada isu parking kan?...

Budget parking...budget tol...budget makan...huhuuhu...balance gaji...cukup la utk belanja sampai gaji bulan depan :)

**mood dekat2 hari gaji**


You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook