Khabar pagi ini

Sunday, October 13, 2013

Cuti hujung minggu yang santai. Kaki tak ke mana Aidil Adha tahun ni. Beraya di Kulim ajer.  Bukan kali pertama pun beraya di rumah sendiri tp kali ni sendiri bersama hubby dan anak2 ajer.  Selalunya MIL akan beraya bersama. 
Dah plan nak masak apa..tunggu hubby sediakan bahan2nya..esok boleh sinsing lengan bersama.
Anak2 ku yg berdua masih sekolah lagi hari ini dan esok. Mereka akan mula bercuti selasa hingga sabtu. Abang pulak bercuti dpd sabtu sampai rabu sama mcm aku.  Tu la bila terlubat dgn dua negeri yg cuti hujung minggu nya berlainan. 
Di kulim hujan sejak semalam lagi...berhenti kejap huhan semula berhenti hujan....hmmm
Sedang cuba utk menghabiskan novel ini...
Karya Siti Rosmizah.

Best jugak cerita dia 1165 muka surat..fuhhh...

You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook