Selamat pengantin baru

Thursday, June 13, 2013


Cuti sek hati tu balik melaka sebab utamanya islh nak ke majlis kawan aku ni. Dah lama aku tunggu majlis ni akhirnya jadi kenyataan jugak . Selamat pengantin baru sahabat semoga kekal ke hujung nyawa......


Abaikan tuan blog yg dah makin kembang hehe...
Pasangan dia takde masa ni, belum sampai lagi...ni baju salinan yg ketiga... Yg lain2 tu akupun tak sempat tengok..org melaka masih lagi suka pakai  byk persalinan masa majlis ni.....

Apapun didoakan semoga bahagia berkekalan...pasni bila balik kg tak boleh la aku nak melepak2 bagai kat rumah kau mcm dulu....hehe

You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook