Live Action..

Monday, March 19, 2012

Sajer nak tepek kat sini gambar ni...hehehe...

Yang ni kami jumpa masa balik dpd kenduri kawin di Selama Perak minggu lepas.  Masa tu kami no the way ke Taiping ikut jalan lama....heehe.....kalau nak tau jalan tu memang akan tempuh area geng ni.....dan biasanya bila tiba area ni memang hubby akan berentikan kereta dan layan geng2 ni bagi makan......cer korang tengok penuh mulut dia dok isi keropok.  Yg ni dia punyer taiko kot...abis geng lain tak boleh kutip keropok yg kami bagi semua dapat kat dia.

Motof gambaq ni?  Takde motif apapun.....saja ja......HAPPY MONDAY everyone! Tetiba aku rasa boring teramat.....

You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook