Bila mata dah mengantuk.....

Thursday, August 11, 2011

Nak tidor tak boleh...dlm opis..
Blogwalking - buat jugak sikit...bila kepala dah jem nak berpikir
email - sib baik banyak email nak kena jawap.....kurang2 otak ni dok berpikir la jugak menyusun ayat.,.

Kenapa mengantuk?
Dah tentu2 kurang tidor...hehhe...tambah dlm keadaan sekarang sememangnya tidor malam tak lena...hampir setiap jam terjaga....kul 4 pg dah bangun utk masak sahur....takat ni tak pernah miss lagi masak pagi2 hari sbb selalu masa berbuka beli ajer....
Tempahan manik..huhuuhu..memang chik la sentuh kejap2 jer....buat laju2  tp kualiti tetap dijaga..

Apapun esok chik la nak cotiiii.......dpt rehat 3 hari kat rumah campur dgn wiken.....

You Might Also Like

2 comments

  1. selamat bercuti... nasib baik la anak-anak aku makan honeystar n kokocrunch je waktu bersahur, kalau tak kena bangun awal macam hang juga laa...

    ReplyDelete
  2. tu la na...budak2 ni takde nasi takmo makan...tak makan kang kesian pulak...hehe...tak pe la utk anak2...

    ReplyDelete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook