Sapa suka minum susu?

Tuesday, June 01, 2010

Sapa suka minum susu?....semua orang minum susu, bezanya berterusan atau hanya semasa kecil shj. Chik la memang suka minum susu...sampai sekarang masih lagi menjadikan susu sebagai pelengkap sumber kalsium utk badan.
Tahu tak you all semua yg 1hb Jun adalah merupakan sambutan Hari Susu Sedunia?....Chik la baru tahu..hehhe masa lunch tadi dok google2 terjumpa cerita pasal hari ni..so kita kongsi bersama. Nak tahu lebih lanjut korang boleh la baca kat http://www.worldmilkday.com/  panjang lebar ceritanyer.....

And for chik la, hubby dan anak2...kami terus akan jadikan rutin minum susu setiap pagi....hehhe :)


gambar google yerk...

You Might Also Like

5 comments

  1. best nye kalau suka susu. tulang pun kuat. mcm saya ni kak. payah sgt nak minum susu. tu yg rasa tulang da reput2 ni. hehehe..

    ReplyDelete
  2. alya - kalu tak boleh minum susu cecair, boleh dptkan dlm bentuk capsul. Yg penting kita kena dptkan bekalan kalsium tambah2 bagi kaum2 ibu yg dah melahirkan anak.....penting utk kita tambah semula bekalan kalsium...

    ReplyDelete
  3. Chik Na pun suka susu..mesti minum pagi dan sblm tido.. kalu tak cukup minum susu kakiku selalu mudah sakit..especially bila banyak jalan

    ReplyDelete
  4. kak ani minum susu tp yg ada flavour jer.....hehehe.....kalau yg putih mesti muntah. Tp sib baik anak2 suka minum susu segar...

    ReplyDelete
  5. Chik Na: patutnya mu gebu jer....hehhe
    Kak Ani: as long as susu...hmm susu segar makan dgn cereal...bestnyer....he

    ReplyDelete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook