Hitam Putih

Wednesday, November 11, 2009

Tuan punye baju ni memang peminat baju2 ala kebaya......dpd baju pertama yg dia hantar utk chik la manikkan sampankan la....dah masuk byk helai jugakla chik la manikkan....semuanya kebaya......sampai ada yg panggil dia ratu kebaya..he....jahitan baju ni kat hujung lengan, bawah baju dan belahan dpd atas sampai bawah.....Bunga kat tengah tu chik la copy dpd satu butik kat Kulim ni masa chik la ronda2 tengok baju2 dah siap.....selalu gak chik la buat kerja ni...ronda2 carik idea......belahan tengan bawah dan hujung lengan chik la jahitan mutiara iringan je....tema manik chik la gunakan hitam dan silver.....baru menyerlah....

Baju ni mulanya kawan chik la ni nakkan design lain tp chik la buat design lain sbb rasanya design ni yg lebih sesuai....mintak maaf la ye kak...len kali chik la follow arahan..hehe

Satu lagi yg chik la perasan kawan chik la ni minat warna hitam putih....ada lagi 2 helai baju kebaya dengan warna yg sama di tangan chik la utk chik la letak2kan manik.....satu dah nak siap(nanti chik la loadkan) dan satu lagi chik la belum pegang pun lagi (ni kalau kak tau mesti marah punyer..hehhe)...but dun worry chik la cuba siapkan sebelum raya haji....

Ok ..panjang dah cite chik la.....nanti ada masa kita cuci2 mata dengan hasil kerja yg lain pulak....maaf la kalau mutu gambar kureng sikit..almaklumla camera hp ja....he










You Might Also Like

2 comments

  1. banyak gak nak kena jahit keliling baju kebaya tuh yea..

    ReplyDelete
  2. Na : tak banyak sgt depan belah ngan bawah jer, blkg tak. Sib baik jahit iringan jer ...cepat sikit siap..pakai lak manik pearl besar...laju jer...hehe...

    ReplyDelete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook