Penawar Semput Asma dan Lelah

Assalamualaikum wbt.  Pernah tak berhadapan atau mengalami sendiri gejala asma, semput dan lelah? Kanak-kanak kecil adalah antara golongan yang paling mudah diserang penyakit asma.  Persekitaran yang kurang bersih dan keadaan cuaca yang tidak menentu pun  menyumbang gejala asma selain daripada faktor keturunan.  Bila dah kena, yang paling penting adalah untuk mencari penawar semput, asma dan lelah yang paling sesuai atau serasi dengan tubuh badan. Kesian bila tengok anak-anak kecil bila asma menyerang. 

Minyak Herba Asma Mujarab  Berkesan Untuk Asma, Lelah dan Batuk


Abang Irfan sewaktu kecilnya pernah juga mengalami kesukaran bernafas. Menurut doktor, sekiranya dibiarkan boleh membawa kepada gejala asma. Risau jugak masa tu. Bawa ke klinik untuk ambil nebulizer memang hampir setiap bulan. Pernah juga warded di hospital seminggu. Bila dah anak 2, 3 dah semakin bersedia untuk menghadapi situasi begini. Pada kami, selain daripada perubatan moden, kita juga perlu ada persediaan rawatan cara tradisional.  Sekarang anak-anak dah membesar, semput atau susah bernafas dan makin berkurang seiring dengan peningkatan usia. Adik Wan pun bila terkena selsema, akak dah standby siap-siap dengan ubat tradisional aje dulu. Biasanya guna minyak-minyak aje.

Minyak Herba Asma Mujarab


Baru-baru ni akak diperkenalkan dengan Minyak Herba Asma Mujarab. Minyak ini dikatakan sesuai untuk mengurangkan semput, asma dan lelah.  Pilihan pada yang lebih suka mencuba cara tradisi.  Minyak Herba Asma Mujarab ini adalah hasil produk pengamal perubatan tradisi kampung dan ianya adalah hasil daripada akar-akar kayu terpilih dengan campuran minyak zaitun, minyak kelapa dara dan minyak habbatus sauda. Melihatkan bahan ramuanya, kita boleh agak keberkesanannya.



Minyak Herba Asma Mujarab  Berkesan Untuk Asma, Lelah dan Batuk


Minyak Herba Asma mujarab dikatakan sesuai untuk mereka yang mengalami masalah

- batuk
- lelah
- sakit dan kembung perut
- terkena api
- digigit binatang berbisa
- tergeliat
- sakit gigi
- demam
- senggugut

Cara penggunaanya mudah sangat, sapukan sahaja di bahagian yang rasa sakit, dengan izin Allah, akan berkurangan atau hilang terus.  Kalau nak jimat, tebuk lubang di bahagian penutup botol, bila nak guna, kuantiti yang keluar taklah terlalu banyak.  Yang menariknya, Minyak Herba Asma Mustajab ini sesuai digunakan oleh semua peringkat umur. 

Biasanya sebelum tidur malam, memang sapu minyak kat belakang dan tapak kaki sampai ke lutut adik wan, guna minyak biasa aje yang boleh digunakan pada kanak-kanak.  Selepas diperkenalkan dengan Minyak Herba Asma Mujarab ni, akak gunakan untuk sapu pada adik wan tiap-tiap malam. Nampak lebih selesa dan lena tidurnya.  Bolehlah diteruskan pengambilannya, minyak berasaskan herba, sesuai untuk seisi keluarga!!


Dapatkan Minyak Herba Asma Mujarab Yang Original


Bila ada produk yang baik, mesti ada yang nak potong jalan kan! Jadi pastikan bila anda nak dapatkan produk ini, pastikan ianya asli daripada pengeluar yang betul atau daripada pengedar sah yang dilantik.  Minyak Herba Asma Mujarab ni dah ramai yang kenali dan mahu mencuba. 

Cara membezakan Minyak Herba Asma Mujarab Original atau Palsu


Bila produk nak semakin dikenali, memang tak larilah dari pihak yang nak meniru dan cuba menghasilkan produk yang sama. Pihak pengeluar Minyak Herba Asma Mujarab ini telah mengambil beberapa langkah untuk memastikan pembeli mendapat produk keluaran yang original. 

Produk Tiruan Peringkat Pertama


Minyak Herba Asma Mujarab  Berkesan Untuk Asma, Lelah dan Batuk


Produk Tiruan Peringkat Kedua

Minyak Herba Asma Mujarab  Berkesan Untuk Asma, Lelah dan Batuk


Seterusnya, pihak pengeluar Minyak Herba Asma Mujarab telah mengemaskinikan penggunaan hologram di botol dan penggunaan hologram ini mempunyai nombor siri yang berlainan.  Penggunaan hologram ini juga boleh disemak dengan menggunakan telefon pintar pengguna.

Minyak Herba Asma Mujarab  Berkesan Untuk Asma, Lelah dan Batuk



Minyak Herba Asma Mujarab  Berkesan Untuk Asma, Lelah dan Batuk

Untuk lebih memahami bagaimana untuk membezakan produk original ataupun tiruan, korang boleh tengok video di bawah. Harap-harap dengan info serba sedikit ini, korang tak tertipu dengan penjualan produk tiruan.  Pastikan kita beli yang original !!

Lebih info korang boleh tengok kat sini :




Testimoni Pengguna Minyak Herba Asma Mujarab


Ramai yang telah menggunakan minyak ni. Ramai juga yang serasi untuk mengawal serangan asma dan batuk-batuk. Akak sendiri pun dah guna. Cuaca kat utara ni yang sekejap panas, sekejap hujan menyebabkan rasa kurang selesa macam nak batuk dan selsema. Faham-faham sahaja bila selsema, memang susah nak bernafas dan rasa tak selesa sangat. Sapukan sahaja di leher dan belakang baru lega sedikit dan boleh tidur dengan lebih selesa. Ramai juga yang dah beri maklumbalas baik terhadap Minyak Herba Asma Mujarab ini.

Minyak Herba Asma Mujarab  Berkesan Untuk Asma, Lelah dan Batuk


Minyak Herba Asma Mujarab  Berkesan Untuk Asma, Lelah dan Batuk


Minyak Herba Asma Mujarab  Berkesan Untuk Asma, Lelah dan Batuk

Boleh juga baca testimoni pengguna kat sini : Testimoni Minyak Herba


Kat Mana Nak Dapatkan Minyak Herba Asma Mujarab?


Lebih info korang boleh dapat melalui laman blog produk : Minyak Herba Asma Mujarab

Boleh juga  lawati laman facebook produk : Penawar Asma Lelah dan Batuk

Minyak Herba Asma Mujarab ni dijual dengan harga RM39 . Korang boleh dapatkan terus dengan menghubungi orang kuat produk ini :


Nurul (produk owner)   017 6239935
En Hafis (bahagian pemasaran)  013 4806787










6 Comments

  1. alhamdulillah sekarang anak tak payaj minum ubat batuk, saya sapu sambil selawat di dada, leher dan belakang. memang lega. saya pulak mmg standby minyak ni didapu, terpercik minyak panas terus sapu, takde gelembung dan parut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. simpan satu kat rumah untuk digunakan pada masa-masa perlu...memang berbaloi kan

      Delete
  2. ubat alternative rawatan.. ikhtiar kita =)

    ReplyDelete
  3. salah satu cara merawat kan..terbaikk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu aniz...sebagai langkah mengawal daripada merebak

      Delete