Stroller Baby Aldo Compatto

Assalamualaikum wbt. Tak lama lagi nak cuti sekolah. Bila bercuti ni yang paling sibuk mestilak mak mak kan, tambahan pulak kalau ada anak kecil. Adik Wan kalau berjalan, boleh tahanlah  dua tiga jam bergerak sendiri, lepas tu mesti minta dukung walaupun usia dah 4 tahun lebih. Tambah-tambah lagi bila dia dah penat dan mengantuk.  Terganggu tumpuan mak nak menikmati persekitaran...hehe.. Paling mudah, kena ada stroller. Tapi stroller pun kenalah sesuai dengan penggunanya. Cuma jengah-jengah tentang stroller baby Aldo Compatto ini.

  
Tidak Sukar Lagi Dengan Adanya Stroller Baby Aldo Compatto, stroller baby, the baby store

Secara Ringkas


Baby Stroller kategori wajib ada untuk keluarga yang kaki travel kerana Aldo Compatto ini boleh dibawa ke dalam kapal terbang.

Selain itu, jika anda tidak mahu kereta anda sempit disebabkan baby stroller. Aldo Compatto jawapannya. Jom kita tengok kelebihan stroller ini.



Reka bentuk yang “Super-Compact” dan ringan (52x44x18cm bila dilipat), empat tayar, buka dan lipat boleh dibuat dengan satu tangan, seat boleh laras dan fabrik boleh dibuka   dan dibasuh.

Kurang kedalaman tempat duduk berbanding baby stroller yang standard, sedikit   beralun jika diatas permukaan yang kasar dan bakul shopping yang kecil.

Analisa

Rekaan baby stroller ini adalah hampir sama dengan jenama terkemuka Babyzen YOYO. Perbezaan ketara adalah kualitinya sedikit berbeza terutama fabriknya dan frame stroller. Akan tetapi ianya masih berbaloi dimiliki kerana harganya juga jauh lebih murah dan masih boleh lipat dan buka dengan satu tangan.

Walaupun kualitinya sedikit kurang berbanding Babyzen YOYO tapi ianya masih berbaloi berganda kerana banyak aksesori diberi dan padding seatnya lebih tebal dan seat boleh dibaringkan sehingga 180° berbanding Babyzen YOYO hanya lebih kurang 150°. Maknanya ianya sesuai untuk Newborn.

Apa yang ada dalam kotak?

Bila kita membeli sesuatu barang, mesti nak tahukan apa yang ditawarkan ? Tengok apa yang ada....
  • Chassis
  • Seat cover and backrest
  • Hood
  • Raincover
  • Manual instruction
  • Cup holder
  • Bumper bar
  • Stroller bag
  • Shoulder strap
  • Stroller restrap
  • Newborn leg cover.

Apa yang kami suka!

Ianya sangat “Rare” untuk mencari buggy stroller yang benar-benar kompak dan tahan lasak. Aldo Compatto adalah buggy stroller yang sangat berbaloi dimiliki kerana rekaan yang kompak dan ringan. Ianya sangat sempurna terutama yang tinggal di bandar.

Kelebihan terbesar Aldo Compatto ini adalah saiznya apabila dilipat iaitu berukuran 52 x44 x18cm dimana hampir sama saiz handbag yang oversize.

Tambahan pula stroller ini mudah dikawal dengan satu tangan tetapi perlu awas juga kerana jangan dibiarkan stroller anda terlepas tanpa dipegang kerana stroller ini ringan dan bila ditiup angin ianya boleh bergerak sendiri. Jadi hati-hati ya.

Sesuai digunakan dari bayi yang baru lahir sehingga berat anak anda 18kg. Berat stroller ini hanya 5.95Kg sahaja dan mudah dibawa kemana-mana kerana disertakan dengan shoulder strap dan stroller bag.

Kenapa Kena Beli

Stroller yang inovatif dan sangat kompak. Sesuai untuk keluarga yang suka berjalan-jalan dan yang tidak suka stroller memenuhi ruang di dalam kereta. Mudah dibawa dan senang dikendalikan.

Dimana hendak beli?

Tidak Sukar Lagi Dengan Adanya Stroller Baby Aldo Compatto, stroller baby, the baby store



Saya rekemen anda beli Aldo Compatto di The Baby Store 

Sebab apa? sebab ada diskaun hebat menanti anda disana, selain itu setiap pendaftaran baru akan menerima 200 Reward Points yang boleh ditebus pada pembelian pertama dan setiap ringgit yang anda belanja akan dapat mata ganjaran untuk ditebus pada belian seterusnya. Sangat Awesome!!! Penjimatan Berganda tau...


Tidak Sukar Lagi Dengan Adanya Stroller Baby Aldo Compatto, stroller baby, the baby store

Jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan barangan berkualiti dengan tawaran harga yang menarik sementara stok masih ada. Lepas ni tak lenguh dah nak dukung anak. Anak pun boleh rehat dan tidur dengan lebih selesa dan ibu pun boleh shopping dan berjalan tanpa stress.


8 Comments

  1. wah menarik...ada anak kecil memang perlu ada stroller

    ReplyDelete
    Replies
    1. mudah bila ada stroller...anak nak tido pun senang...mak ayah pun tak lenguh mendukung anak

      Delete
  2. boleh buat hadiah kat member yg baru dapat anak ni.. maklumlah, saya nk x kahwin2 lagi, kawan sebaya semua pakat nk ada anak dah pun.. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. wow Phais.. pemurah gila nak belikan stroller untuk kawan.. nnt CT ada baby CT nak gak sbijik k..

      Delete
    2. cepat...cepat phais nak bagi hadiah tu

      Delete
  3. i is berkenan dengan yang kaler pinkish2 tu.. tapi i xde baby lagi =P

    ReplyDelete
    Replies
    1. beli...simpan..nanti ada anak boleh gune..hehe

      Delete