Assalamualaikum wbt.  Sekarang ni macam-macam fesyen untuk muslimah berhijab ada di pasaran. Bukan setakat pelbagai fesyen, pelbagai warna dan corak juga mengabui mata pelanggan.  Akak pun tak terkecuali tambahan punyai dua orang anak dara yang sedang membesar. Mereka suka mencuba yang baru. Apapun pilihan anak-anak, akak pastikan mereka memilih yang sesuai dengan usia dan penampilan mereka sebagai muslimah berhijab.

Salah satu yang menarik perhatian akak ialah shawl yang dikeluarkan oleh Uswah.  Bukan setakat warna-warna yang sesuai, shawlnya juga agak labuh dan selesa di pakai. Akak dah dapatpun yang akak punya semalam. Belum sempat mak dia bergaya dengan shawl baru, anak dara dah rembat pulak. Nampaknya kenalah cari yang lain untuk akak sendiri.


Pilihan Shawl Terkini Untuk Penampilan Anggun Muslimah Berhijab,uswah

Nampaknya akak kenalah mengalah dulu.  Nanti boleh beli lagi.

Produk USWAH

Koleksi Uswah ada pelbagai, tidak terhad kepada shawl sahaja. Sehingga ke hari ini, USWAH telah mengeluarkan puluhan Koleksi Tudung Bawal Bidang 60  & Shawl Labuh, dan 6 Koleksi Pakaian (tunik labuh).  Antara hotselling produk tudung kami adalah:

Pilihan Shawl Terkini Untuk Penampilan Anggun Muslimah Berhijab,uswah

Husna Instant Shawl Labuh (HOTSELLING! Pinless, Ironless, Hassle-free)

Pilihan Shawl Terkini Untuk Penampilan Anggun Muslimah Berhijab,uswah

Pilihan Shawl Terkini Untuk Penampilan Anggun Muslimah Berhijab,uswah

Selain daripada shawl, Uswah  juga menjual koleksi pakaian (tunic labuh) yang memang cantik dipandang mata.  Harganya juga adalah berpatutan.

Pilihan Shawl Terkini Untuk Penampilan Anggun Muslimah Berhijab,uswah




Latar belakang USWAH
USWAH adalah sebuah syarikat yang beroperasi di atas talian sejak 2013 dan membawa konsep pakaian patuh syariah. USWAH bercita-cita untuk membawa gaya berpakaian yang mengikut syarak menjadi trend di Malaysia mahu pun dunia. Bermula di laman social Facebook, dengan jumlah pengikut terkini sebanyak 123,000 orang dan Instagram sebanyak 32,000 followers.


Facebook: Uswah Islamic Clothing
Instagram: @uswahislamicclothing
Hotline: +601110742198 / 0108153562

Pada yang berminat dan nak melihat sendiri produk yang dijual, boleh juga ke lokasi kedai Uswah ini. Ada orang suka nak belek-belek dulu, cuba-cuba pakai, baru buat keputusan. 


Butik Fizikal: Uswah Islamic Vendor Boutique,
3A-59-01, Jalan Medan Pusat Bandar 8,
Bangi Sentral, Bandar Baru Bangi


(Landmark: Sebaris Mee Tarik Warisan, Bella Ammara, Sugarscarf)

Pilihan Shawl Terkini Untuk Penampilan Anggun Muslimah Berhijab,uswah

USWAH bukan sahaja fesyen untuk dicuba tetapi, USMWAH jugak membuka peluang kepada yang berminat untuk menjana pendapatan tambahan. Pihak USWAH mengajak anda menyertai mereka dalam program dropship dan pada yang mempunyai modal lebih boleh juga mencuba sebagai stokis USWAH.

Peluang Jana Pendapatan dengan Pogram Dropship & Stokis Uswah



KELEBIHAN MENYERTAI KAMI:
- TIDAK PERLU SIMPAN STOK
- TIDAK PERLU MENGELUARKAN MODAL untuk pembelian produk, di samping membeli (untuk kegunaan sendiri) dengan harga jauh lebih rendah.
- Peluang mempromosi pelbagai koleksi HIJAB PATUH SYARIAH.
- TIADA TEMPAHAN MINIMUM.
- TIDAK MENANGGUNG KERUGIAN jika produk tidak laku.
- TIADA KOS TERSEMBUNYI
- KOMISEN 10-20% AUTOMATIK (siap tolak!, tak perlu tunggu hujung bulan baru dapat komisen)
- SISTEM TEMPAHAN AUTOMATIK DI WEB, tidak perlu menunggu kami memberi maklum balas melalui whatsapp atau inbox. Paparan web disediakan KHAS UNTUK - AGEN, harga di tolak secara automatik.
- GROUP COACHING & perkongsian permasalahan serta tips jualan atau pemasaran.
- KAMI JUGA MENYEDIAKAN PELUANG UNTUK RESELLER MENJADI STOKIS DI TEMPAT MASING2.


Sejak dari 2014 sudah ramai yang mendapat manfaat dari program reseller kami, dari ambil sehelai dua hingga ratusan helai! Jika mereka boleh, anda tentu BOLEH!

Sehingga kini, kami telah mempunyai stokis di Brunei, Singapura, Jepun dan seluruh Malaysia. Jangan berlengah lagi, gunakan peluang yang anda untuk tambah pendapatan anda!!

1 Comments