Assalamualaikum wbt

Kecanggihan teknologi sekarang ni telah menyebabkan apa yang diluar jangka akak suatu masa dulu menjadi kenyataan. Trend membeli, mencari, menyediakan keperluan melalui online semakin berkembang luas. Boleh dikatakan ramai yang lebih suka memilih mencari keperluan secara online tanpa perlu bersesak-sesak. Bagi yang ada anak-anak, tak perlu lagi mengusung sama sambil membeli belah yang mana sukar untuk meluangkan lebih masa memilih.

Akak pun dah semakin tertarik untuk mencari barang-barang keperluan secara online. Tambahan lagi ada peniaga yang memberi peluang kepada pembeli untuk reka DIY barang yang ingin dibeli.  Sebelum ni tak pernah terfikir nak hasilkan sendiri hadiah istimewa yang lahir dari hati. Tapi sekarang semuanya boleh dengan adanya perkhidmatan DIY seperti yang ditawarkan di Printcious.com.  Mudahlah lepas ni...

Menarik dan Mudahnya DIY dengan Printcious.com


Januari dan Februari hari lahir kedua-dua anak dara akak...bolehlah akak mula merancang dan memilih serta mungkin juga mereka hadiah untuk mereka. Akak dan menjelajah di Printcious.com ni dan hasilnya menarik. Di sini anda ditawarkan dengan 7 pilihan cenderahati iaitu t-shirt, mug, cushion, ceramics tiles, phone case, puzzles dan mousepad. Pilih mana yang berkenan di hati.

Menarik dan Mudahnya DIY dengan Printcious.com


Cara pembeliannya juga mudah. Anda hanya perlu mendaftar di Printcious.com. Selepas itu, pilih produk yang ada samada yang telah siap design atau anda sendiri yang nak design. Kalau anda nak tahu, setiap pembelian bernila RM75 ke atas melayakkan anda untuk mendapat penghantaran secara percuma. Kalau anda memilih t-shirt, anda akan diberi RM5 lagi discount sekiranya memilih untuk meletakkan logo Printcious.com di bahagian belakang t-shirt pilihan.

Menarik dan Mudahnya DIY dengan Printcious.com


Satu lagi yang akak suka kat sini, loading setiap pagenya laju, tak tersangkut-sangkut atau lambat. Cepatlah boleh buat pilihan.  Sesuai dengan taglinenya `Precious Gift From Your Heart' , hasilkan lah rekaan terbaik anda untuk dijadikan hadiah istimewa.  Lihat sahaja pilihan yang ada dalam setiap kategori....banyak tau!!

Menarik dan Mudahnya DIY dengan Printcious.com


Printcious.com juga menyediakan perkhidmatan `return & refund' sekiranya barang yang sampai pecah atau tersalah, anda hanya perlu laporkan pada support team mereka dan tindakan sewajarnya akan diambil segera.

Menarik dan Mudahnya DIY dengan Printcious.com


Pada yang masih tercari-cari cenderahati istimewa mampu milik, silalah berkunjung ke www.printcious.com . Pasti anda akan berpuashati!!


0 Comments