Anda peminat kek and pastri di sini yang masih tercari-cari dimana ingin menempah kek homemade yang memenuhi citarasa anda? Kek dan pastri yang boleh ditempah mengikut tema dan segala yang menggembirakan hati anda?


Jom kita terjah J'aime Makan! 


Apakah pelik nama J'aime Makan tu kan? J'aime adalah perkataan yang berasal dari Perancis yang bermaksud saya suka.. Maka maksudnya Saya Suka Makan... hihihi... Penggemar-penggemar makanan pastinya akan berasa taksub dengan makanan yang  dijual di sini antaranya ialah :

1. TART 

Aneka tart boleh ditempah seperti Nutella Cheese Tart, Fruit Tart, dan Raspberry Chocolate Tart.  Anda boleh juga memilih untuk membeli tart yang besaiz besar atau pun kecil... Harga tart serendah RM2 sebiji dan jika anda membeli di dalam kuantiti yang banyak, harga akan lebih murah.. Rasa? Pastilah nak lagi!




2. PAVLOVA

Pavlova juga dijual dengan dua size. Mini pavlova di jual dengan harga RM60 untuk 25biji... Topping adalah standard topping iaitu fresh cream dan buah-buahan seperti peach, strawberry dan kiwi.

3. CREAM PUFF

Siapa peminat cream puff? Di J'aime Makan terdapat juga cream puff yang gebu gebas untuk dinikmati. Inti dalamnya adalah home-made Vanilla Custard. Harga untuk 1 box of 50pcs adalah RM60.

Tempahan untuk majlis perkahwinan dan pertunangan juga boleh dibuat seperti di bawah.
Harganya pastilah harga mampu milik serendah RM75.

CHOCOLATE CREAM PUFF
Profiteroles Tower

 4. ANEKA JENIS KEK

J'aime Makan menawarkan pelbagai jenis kek mengikut tema dan cita rasa anda. Antara pilihan sepanjang zaman di dapur J'aime Makan ialah Hawaiian Cheesecake, Carrot Cake, and Devil's Food Cake/ Chocolate Moist.

  • Devil's Food Cake -  start from RM85
    Filling: Choc Ganache
    (Weight: 1.6kg+-)
  • Hawaiian Cheese Cake - start from RM110
    (Combination of cream cheese and pineapple slice)
    Pilihan Base: Biscuits & Almond  | Chocolate Sponge Cake or Vanilla Sponge Cake (Add RM10)



Tempahan kek untuk perkahwinan dan pertunangan juga dibuat seperti di bawah. Kek dan dekorasi adalah mengikut kesesuain tema majlis anda. Harga adalah sangat berpatutan.


Fruit Cake with Fondant and White Chocolate 

5. CUPCAKE

Cupcake adalah antara bestseller juga di J'aime Makan. Sebabnya murah dan sedap...pasti puas hati..



Vanilla Cupcake with Chocolate Chip and Vanilla Buttercream RM3/per pcs (Medium size)

Vanilla Cupcake with Vanilla Buttercream

Vanilla Cupcake with Vanilla Buttercream : RM2.50/pcs (medium size)


6. BISKUT

ISTIMEWA UNTUK HARI RAYA!

Untuk hari raya kali ini, J'aime Makan hanya menerima tempahan tart nenas sahaja. Tart nenas dijamin kesedapannya.. Ramai yang telah mencuba tart nenas dari saya... Aww!!! Poyo ke? Idok lah juga... Insha Allah and akan berpuas hati kerana segala dibuat sendiri dari memarut nenas menjadi jem dan jugaklah tart nya yang diterap dengan penuh kasih sayang... Kualiti terjamin! 



pineapple tart,


Pineapple Tart : RM30



Pineapple Tart : RM30


7. LAIN-LAIN

Antara lain-lain yang boleh ditempah di J'aime Makan adalah seperti donut tower seperti di bawah ini... Ini adalah contoh tempahan yang di buat untuk hantaran pertunangan. Ianya sangat unik dan menarik bukan?


Untuk donut tower seperti ini harganya serendah RM70 sahaja!


 Doughnut Tower
Doughnut Tower

Jadi apa anda tunggu lagi marilah beramai-ramai menempah kek, pastry and biskut di J'aime Makan! Pastinya akan berpuas hati dengan produk kami... 


Penghantaran adalah percuma disekitar Klang Valley dan Bentong jika anda membeli sejumlah RM100 ke atas... 



Untuk maklumat lanjut sila hubungi dan layari :


http://www.shamieraosment.com/p/shamiera-osments-oven.html


Whatsapp/SMS/Telegram : +6012-6609 760

Email : 3zs.ami@gmail.com








2 Comments