Tak Sangka Nuffnang Masih Menyumbang

Thursday, July 11, 2019

Dah lama akak tak jengah akaun Nuffnang.  Tahun lepas susah sangat iklan nak sangkut, merajuk dengan kita kot.  Kita pun rasa merajuk bila iklan tak singgah sebab bukanlah tak rajin update blog.  Tapi merajuk-merajuk pun masih letak juga.

Tengahari tadi tengok, rupa-rupanya ada berderet-deret pulak iklan singgah.  Alhamdulillah masih lagi ada rezeki dengan nuffnang. Kita kumpul yer...

nuffnang vs adsense, nuffnang income, online


Korang masih lagi bernuffnang ke?

You Might Also Like

6 comments

  1. Dah xingat pernah register nuffnang ka dak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. cuma semak, mana tau dah ada income.

      Delete
  2. Alhamdulillah. Syukur rezeki Kak Azi. Lepas ni jangan majuk majuk ya. Hehehe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak majuk dah....in sha Allah sikit-sikit lama-lama jadi bukit.

      Delete
  3. Alhamdulillah.. rezeki tu..

    ReplyDelete

Followers

Like us on Facebook