Korang suka jawap survey tak? Kalau free memang tak lah kan. Tapi kalau berbayar rajinlah juga, apatah lagi dibayar dalam USD.  Ada juga yang bagi token tapi kenalah kumpul poin dulu.

Akak ni taklah rajin sangat nak jawap survey panjang-panjang.  Bila ada member tunjukkan income terkumpul yang dia dapat lepas join Mobrog ni, tangan ni pun terajin lah pulak pi register.  Kalau korang nak tahu, MOBROG ni adalah salah satu platform paid survey yang akan bayar korang setiap kali korang selesai jawap soalan-soalan survey yang dihantar. Bayaran dalam USD tau.  

jana online income, tambah duit saku, mobrog


Ni income setakat yang terkumpul dalam masa beberapa bulan akak join. Akak tak ler rajin sangat pun nak jawap. Jawap bila ada kesempatan saja. Kekerapan survey masuk adalah sehari satu, kadang-kadang 2.  Lama masa setakat ni akak jawap dalam 5 minit ja pun.  Kadang-kadang tak sempat habis sebab quota jawapan dah penuh.  Tak kisah lah tu.

jana online income, tambah duit saku, mobrog

Untuk cashkan bayaran, korang kena ada akaun paypal.  

Kalau korang berminat boleh register kat link di bawah.  Senang  sangat ! Sambil-sambil rileks jawap soalan.



10 Comments

  1. wow.. dahla bayar in USD. tu yang mahal tu =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la...kumpul sikit sikit lama-lama banyak lah

      Delete
  2. Boleh try daftar ni..nice sharing

    ReplyDelete
  3. eh..samalah, kita pun join mobrog ni jugak..Tapi tulah, menguji kesabaran betul dengan soklan mereka..panjang² pulak tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la...kena sabar bila dah mula menjawap

      Delete