Dah lama tak post tentang kecantikan. Kali ni nak sembang tentang salah satu keperluan kecantikan yang seorang wanita sukar untuk tinggalkan.  Kita sembang pasal lipstik.  Lipstik ni malas macamana pun korang nak bermekap, ia mesti ada untuk sekurang-kurangnya menaikkan seri wajah, tidak ler nampak pucat !


Korang pernah dengar 50GRAM? Pernah dengar Swanicoco ? Kalau tak pernah dengar jom akak share sedikit info tentang keduanya.  50GRAM merupakan kedai online pertama yang buat service delivery bunga,  Swanicoco pula mengeluarkan barangan kosmetik seperti pencuci muka, produk mandian dan tak kurang produk kecantikan wajah.  



Baru-baru ni 50GRAM dan Swanicoco telah berkolaborasi mempromosikan lipstik keluaran terbaru Swanicoco iaitu Show The Velvet Lipstic Black Edition. Akak dapat cuba Juliet Red. Aummm !!! Cantik warnanya ! Ehh!! Lupa nak bagitahu....Swanicoco ni merupakan top natural syarikat kosmetik di Republic Korea tau. Swanicoco memang mementingkan kualiti dan bahan semulajadi. 




kecantikan, lipstik baru, penyeri wajah, wanita dan kecantikan




Juliet Red ni merupakan antara produk limited edition yang dikeluarkan. Beruntung akak dapat cuba lipstik ni.  Walaupun nampak merah menyala tapi okay je bila dipakai. Lipstik ni long lasting tau dan melembapkan bibir yang kering sebab mempunyai bahan natural oil dan carnauba wax yang melembutkan.


kecantikan, lipstik baru, penyeri wajah, wanita dan kecantikan



kecantikan, lipstik baru, penyeri wajah, wanita dan kecantikan






Lepas guna produk ni, apa yang boleh akak katakan tentang lipstik Juliet Red ni :


1. warnanya yang menarik. Oles sedikit sahaja di bibir pun dah cukup menaikkan seri wajah.
2.  Packaging yang menarik.  Teknik twist adalah cara yang digunakan untuk mengeluarkan lipstik daripada bekasnya.  Tak timbul masalah penutup tercabut dan hilang. 
3. Tekstur lipstik ini lembut dan lancar.  Mudah dioles rata di bibir.
4. Mudah dibersihkan.  Penting ni sebab bila nak solat, mudah ditanggalkan .
5. Tahan lama - ini antara yang best bila nak pilih lipstik. Warna kena tahan lama.

Macamana  nak beli lisptik ni ?


kecantikan, lipstik baru, penyeri wajah, wanita dan kecantikan



Korang boleh beli melalui website 50GRAM. Mudah sangat!

Kalau nak tahu lebih lanjut produk Swanicoco, korang boleh ke fb Swanicoco.


3 Comments