Susu Kambing Nufael Pilihan Baru Seisi Keluarga

Sunday, October 07, 2018

Susu Kambing Nufael Sesuai Untuk Seisi Keluarga


Korang pernah minum susu kambing? Akak sebelum ni selalu  juga minum susu kambing segar dari ladang. Sedap juga. Tapi kadang-kadang susah nak dapatkan stok maklumkan bukan kandang sendiri kan. tapi sekarang ni tak susah dah.  Ada pilihan susu kambing yang lebih mudah nak dapatkan.  Susu  Nufael ni akak kenal bila tengok si duta ciliknya si adik Anas.  Susu Nufael ni sesuai untuk seiisi keluarga dan yang penting susunya tiada bau so siapa-siapa yang tak nak minum susu kambing disebabkan ada aroma sikit-sikit tu boleh cuba susu ni. 

si cilik anas, duta produk, anak cergas, susu kambing, susu sihat, Nufael



Apa Istimewanya Susu Kambing Nufael ni?


Kalau korang nak tau susu ini mengandungi 7 bahan organik sebenar didalam setiap kotak. Ianya dihasilkan daripada gabungan makanan semulajadi seperti buah delima, kurma, madu, minyak zaitun, kismis dan arabic gum.  Gabungan kesemua produk ini menghasilkan susu yang penuh dengan zat dan sesuai untuk semua peringkat umur. Susu kambing Nufael sepenuhnya susu kambing yang tidak dicampur dengan sebarang produk tenusu yang lain.

si cilik anas, duta produk, anak cergas, susu kambing, susu sihat, Nufael


Semua Orang Boleh Minum Susu Nufael 


Tak percaya? Betull.........dari peringkat kanak-kanak 2 tahun ke atas hinggalah warga emas, boleh minum susu Nufael ni. Pelbagai khasiat dan kebaikan yang boleh diperolehi.  Akak share dengan korang kat sini untuk pengetahuan bersama, manalah tau ada yang nak mencuba.


si cilik anas, duta produk, anak cergas, susu kambing, susu sihat, Nufael


 Kanak-kanak 2 tahun ke atas
  • Peralihan susu badan ke susu biasa
  • Membantu menaikkan selera makan kanak-kanak selepas 2 tahun ke atas
  • Membantu untuk sel otak berhubung dan cepat belajar 
  • Membantu kurangkan kembung perut dan sembelit.

 Ibu Hamil
  • Menstabilkan hb semasa hamil
  • Membantu tumbesaran anak
  • Memudahkan bersalin
  • Memberi tenaga 
  • Mengelakkan baby jaundice selepas dilahirkan.

 Ibu Menyusu
  • Membanyakkan susu badan
  • Memberi tenaga extra
  • Menguatkan antibodi baby

 Pelajar (Lelaki / Perempuan)
  • memberikan fokus untuk belajar
  • kurangkan mengantuk
  • tidak mudah lapar
  • membantu penghadaman
  • beri tenaga extra

 Ibu Berpantang
  • Membantu elakkan sakit semasa sembelit di dalam pantang
  • Menguatkan antibodi baby
  • Banyakkan susu badan
  • Beri tenaga extra

Dewasa (Lelaki / Perempuan)
  • memberikan tenaga extra
  • mengurangkan gastrik, angin dan ketidakhadaman perut.
  • mencantikkan kulit 
  • mengurangkan masalah insomnia

Warga Emas (Lelaki / Perempuan)
  • memberi kesihatan tulang
  • menambah selera makan
  • tidak mudah lapar
  • membantu penghadaman
  • memberi tenaga extra

Testimoni Pengguna Susu Kambing Nufael

si cilik anas, duta produk, anak cergas, susu kambing, susu sihat, Nufael

si cilik anas, duta produk, anak cergas, susu kambing, susu sihat, Nufael

si cilik anas, duta produk, anak cergas, susu kambing, susu sihat, Nufael




Korang kena cuba dulu baru tau kesesuaiannya...

Untuk maklumat lanjut tentang produk ni, korang boleh cari di pautan yang akak share di bawah. Nak tahu tentang founder pun boleh semak kat sini.


Facebook page : Nufael Susu Kambing HQ

Official website : www.nufaelsusukambing.com



Instagram founder : Anyspaloma

Instagram Nufael HQ : NufaelsusukambingHQ

Talian hotline /pertanyaan : 0168404932

Alamat HQ : No 9 , Jalan Keluli , AK7/AK , Seksyen 7 , 40000 Shah Alam , Selangor D.E



BERITA BAIK UNTUK ANDA !!!


Tambah Pendapatan dengan menjadi dealer Susu Nufael

Bila dah cuba, korang juga boleh share kebaikan dengan orang lain.  Jom jana pendapatan dengan menjadi wakil jualan Susu Nufael ni.  Sambil-sambil berkongsi khasiat dapat juga tambah duit poket.

Korang boleh contact nombor di bawah sekiranya berminat.  

si cilik anas, duta produk, anak cergas, susu kambing, susu sihat, Nufael


You Might Also Like

4 comments

  1. Peluang buat duit sampingan ni..jom jadi agen hehe

    ReplyDelete
  2. mesti sedap susu ni, nak beli lah


    jemput join ga sha ; http://www.shfyqhazhr.com/2018/10/giveaway-planner-2019-by-shfyqhazhrcom.html

    ReplyDelete
  3. yup..cuba dulu guna sendiri. nanti dah jadi dealer senang nak promote..sebab kita dah tahu apa kelebihan dan kekurangan produk :)

    ReplyDelete
  4. Wah.. Bestnya minum susu kambing..

    ReplyDelete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook