Orang perempuan ni dengan bershopping memangn susah nak dipisahkan.  Tak kiralah shopping aper pun, asalkan namanya shopping memang boleh hilang stress. Kalau dulu nak bershopping kena hujung minggu, bersiap, tunggu en hubby, tunggu kawan...macam-macamlah. Tapi sekarang ni buka komputer atau mengadap smartphone, sambil baring pun boleh habis beratus ringgit.  Sebab tulah online account akak tak boleh ada isi banyak, kalau tidak, tak sampai hujung bulan dah gigit jari.

Week end biasanya hari menyusun, mengemas dan macam-macam me lagi termasuklah menyediakan senarai barang-barang yang dah habis.  Bahagian dapur kerja akak dan en hubby, bahagian jajan akak juga yang selesaikan, bahagian keperluan personal dan bersih diri bagi kat kakak uruskan.  Senang macam tu tak perlulah sorang-sorang nak tengok satu rumah.

Secara kebetulan ada kawan berkisah tentang sales di Watson, akak pun termasuklah website Watson.  Terus ambil list yang kakak sediakan dan terbelilah beberapa barang yang tertulis.  Mudahlah sangat, semuanya dihujung jari. Cari yang ada diskaun dan harga berbaloi. Hasilnya, tak sampaipun RM50 dengan pembelian pertama kali di kedai online Watson. Dari 1 - 10 Ogos 2018 ni ada promosi hebat , apa lagi korang serbulah !

Ni yang akak beli. 

watson malaysia,watson shop, watson promotion

Barang-barang dipack elok dalam kotak. Kotak ni pun keras, sampai elok tak kemekpun sebab barang yang akak beli bukannya banyak pun.

watson malaysia,watson shop, watson promotion

Tak sampai RM50 pun. Untungnye membelo masa promosi. Tapi kena beli benda yang betul-betul perlu dan harga murah daripada biasalah. Kalau main klik dan masuk troli, jenuh jugaklah masa nak membayarnya.

Dapat shopping barang=barang ni pun dah boleh senyum lebar tau!


2 Comments

  1. Zumal suka juga beli barang dekat watson ni sebab selalu ada diskaun

    ReplyDelete
  2. Watson mmg pilihan Fiza untuk beli barang peribadi. Anyway, Fiza follow sini juga. Jemput ke blog Fiza yer..

    ReplyDelete