Lirik Lagu Sampai Hari Tua OST Jangan Benci Cintaku

Monday, July 16, 2018

Jangan lupa tau korang sambungan drama Jangan Benci Cintaku Episod ke 12 hari ini.  Satu lagu yang akak suka dalam cerita ini ialah SAMPAI HARI TUA nyanyian Aizad Amdan.  Korang baca bait-bait lirik lagu ni, confirmlah yang dah berumah tangga tu mesti mahu bersama sampai ke hari tua dan hingga ke hujung nyawa kan?




Jika ku radio dan engkau lagunya
Dan aku putarkan hingga semua terleka
begitulah kita ditakdirkan untuk bersama
Jika ku air wudhukmu
Menjadi serimu
Dalam lima waktu
Jika kau kuat percaya
Akulah jodohnya
Jaga mu selalu
Menarilah sayang di hari bahagia
di bawah bulan bintang
kasih kita berdua

Jangan bimbang sayang

kita harungi bersama berdua selamanya
sampai ke hari tua
mencintaimu

Kaulah watak utama dalam setiap drama

yang sering dimainkan menjadi kegilaan
begitulah kita ditakdirkan untuk bersama
Jika ku air wudhuk mu
menjadi seri mu
dalam lima waktu


Bagi korang yang nak follow drama ni boleh tengok kat SINI

You Might Also Like

8 comments

  1. Replies
    1. suka dengar kan.....tenang je nak layan ..

      Delete
  2. best lagu ni. lembut dan layan je. lirik tu memang cair habis

    ReplyDelete
  3. Aizat nye lagu semua kasi melting. suka haih lagu2 dia =D

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. samalah suka kat lirik-liriknya

      Delete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook