Dah Melepasi Sejuta Rupanya

Tuesday, July 31, 2018

Dalam diam tak diam, pageview blog ni dah melepasi angka sejuta.  Entah berapa kali rasa give up, entah berapa kali rasa nak stop...alhamdulillah masih boleh bertahan dan semakin sayang pulak bila sedikit sebanyak usaha yang dicurah dan dikongsikan kat sini mendapat tempat jugak di hati korang.


blogger, aku seorang blogger, diari blogger

Tak pernah sangka akan sampai ke angka ini.  Bila dah tengok angka ni, makin bersemangat pulak nak cari bahan untuk berkongsi dengan korang. 

blogger, aku seorang blogger, diari blogger

Walaupun ada yang kata statistik daripada blogger ni tak berapa tepat tapi akak suka juga tengok peningkatannya dari hari ke hari.  

blogger, aku seorang blogger, diari blogger

Antara lokasi yang datang jengok blog akak.  Terima kasih daun keladi. Rajin-rajinlah datang lagi.


blogger, aku seorang blogger, diari blogger

Dah lama dah bergelar blogger tapi dulu blogger sejuk.  Walaupun entry akak tahun ni tak banyak, masih ada lagi kesempatan untuk tambah.  Setiap hari ada sahaja yang boleh dikongsikan. Korang pembakar semangat akak untuk terus menulis. Selagi ada keinginan, akak akan ada kat sini.

Terima kasih korang yang sudi masuk jengah kat sini.  Appreciate sangat-sangat.  Korang jengah jangan lupa letak komen tau, nanti akak singgah blog korang pulak.



You Might Also Like

4 comments

  1. Alhamdulillah...cepat gak tu kak azi..apapun keep on update selalu supaya orang tetap singgah blog akak dan angka naik berjuta2...

    ReplyDelete
  2. Tahniah tahniah bestnya tengok hari-hari ada peningkatan. InsyAllah semoga miza dapat tiru jejak kak zi

    ReplyDelete
  3. Fuhh sejuta pageview.. Banyaknya, blog bro bila nak sampai sejuta agaknya

    ReplyDelete
  4. Good luck kak azi! Chayok2! Tahniahhhh

    ReplyDelete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook