Hari cuti hujung minggu, awal pagi memang banyak masa terluang.  Masa nilah akak akan gunakan untuk tengok-tengok apa tawaran menarik menjelang Hari Raya Aidil Fitri nanti.  Setiap kali raya, biasanya persiapan akak lebih kepada anak-anak memandangkan kami jarang sangat berada kat rumah di awal raya.  Biasalah selagi ada keluarga yang boleh kita kongsi kegembiraan bersama, sebaiknya kita raikan bersama mereka.

Riang Ria Raya Bersama Lazada


diskaun lazada, shopping di lazada, shopping raya, harga murah




Salah satu laman web yang akak suka cuci mata ialah Lazada.  Akak pasti ramai di antara korang pun suka buat lawatan cuci mata cuci poket kat sini.  Macam biasa, menjelang perayaan ni Lazada akan mengadakan promosi Riang Ria Raya Bersama Lazada bermula daripada 1 - 4 Jun 2018.  Promosi potongan harga dan macam-macam lagi selama 4 hari ni dijangka akan menarik lebih ramai pembeli berbanding tahun-tahun sebelum. Apatah lagi bermula 1 Jun nanti korang boleh membeli belah dengan sifar GST.  Untung kan!

Diskuan Menarik Sehingga 90%



Bermula 1- 4 Jun 2018 ini, Riang Ria Raya Bersama LAZADA menawarkan tawaran menarik dengan diskuan sehingga 90% ke atas pelbagai pilihan produk dari jenama terkenal yang mengambil bahagian.  90% ? Bukan sikit-sikit tu.  Nampaknya kena rajin-rajin cuci mata lah kat Lazada ni nanti, mana tau boleh jimat banyak.  


diskaun lazada, shopping di lazada, shopping raya, harga murah
Antara jenama yang mengambil bahagian.



Kalau korang nak tahu lebih daripada 30 jenama terkemuka yang memang tak perlu dinyatakan lagi yang mengambil bahagian dalam Riang Ria Raya Bersama Lazada kali ini.  Semua kategori barangan di Lazada terlibat untuk kempen kali ini, dan harga memang berbaloi-baloi.  Rugi kalau korang tak singgah. Manalah tahu, bukan sahaja keperluan untuk raya tapi mungkin juga keperluan harian yang memang dah masuk dalam wishlist korang, korang boleh beli masa ni. 


Selain daripada tawaran potongan harga, Riang Ria Raya Lazada kali ini juga menawarkan lebih daripada 600 voucher pembelian, flash sales, tawaran buffet berbuka puasa dan banyak lagi diskaun daripada jenama yang mengambil bahagian.


Shake Shake  dan Dapatkan Duit Raya



Sertai juga Duit Raya Shakin' Deals dan korang berpeluang untuk dapatkan RM50 cash vouchers.  Huhu...sapa nak bagi kan !  Mudah sangat nak join.  Korang hanya perlu muat turun aplikasi Lazada di mobile korang dan tunggu masa untuk Shakin' Deals.  Shake shake dapat duit raya!  Duit Raya Shakin' Deals ini akan bermula dari 22 Mei sehingga 4 Jun 2018 mengikut time slot pada jam 5.30am, 12.30pm dan 9.30pm.  Maklumat lanjut korang boleh cari di Duit Raya Shakin' Deals

diskaun lazada, shopping di lazada, shopping raya, harga murah

Langkah mudah untuk dapat duit raya !


Pada korang yang belum lagi mencari kelengkapan menyambut Aidil Fitri nanti, jangan lupa terjah masuk LAZADA dan dapatkan barangan dengan harga berbaloi.  Akak pun tak sabar nak tunggu tiba tarikhnya !

Info lanjut korang boleh dapatkan di sini :  RIANG RIA RAYA LAZADA 





Jangan lupa dapatkan sesuatu yang menarik untuk buah hati anda sempena Hari Raya nanti.  Sayang sungguh Pak Lan kat Mak Ngah.....sweet sangat !!






6 Comments

  1. comel sangat iklan raya Lazada tahun ni :D

    ReplyDelete
  2. Wah, bestnya... Lazada bagi diskaun banyak laaa...

    ReplyDelete
  3. time time raayaaaa ni diskaun sana sni tu pening posmen nak post ramai membeli online hehehe..

    ReplyDelete