Diam tak diam dah masuk Ramadhan.  Tak lama lagi tiba pula bulan Syawal.  Menariknya Syawal kali ini ialah diraikan di pertengahan cuti sekolah.  Bertambah meriahlah sambutannya nanti.  Tentunya setiap keluarga akan mula membuat pelbagai perancangan bercuti sambil bertemu saudara mara jauh dekat.


Bagi perantau-perantau macam akak ni tentunya akan mengambil peluang untuk pulang ke kampung halaman.  Ramai dah mula buat perancangan awal terutama yang melibatkan perjalanan jauh.  Bukan sahaja persiapan pakaian untuk keluarga, kuih muih dan sebagainya tetapi persediaan tiket perjalanan dan bagi yang nak bercuti, persediaan penginapan juga perlu dirancang.


Traveloka Pilihan Terbaik



Dalam memilih aplikasi yang membantu membuat pemilihan percutian, akak suka guna aplikasi Traveloka.  Bukan sahaja mudah, pilihan yang ada juga selalunya menepati budget dan citarasa kami sekeluarga. Dengan Traveloka, korang bukan sahaja boleh membuat tempahan hotel malah boleh juga buat tempahan tiket kapalterbang. Bila cuti panjang, mesti kenderaan atas jalan penuh dan sesak. Jem sana sini. Jadi nak mudah,  korang boleh buat pilihan menggunakan laluan udara.  Traveloka boleh membantu anda untuk membeli tiket kapalterbang dengan cepat dan mudah.

Kempen Raya Bersama Traveloka



Sempena musim perayaan ini, Kempen Raya Bersama Traveloka menawarkan tambahan potongan sebanyak 10% untuk tempahan yang dibuat samada tempahan hotel ataupun tiket kapalterbang ke semua destinasi  mengikut tarikh pilihan korang. Untung berganda kalau masa tempahan korang dapat pilihan promosi Traveloka lepas tu tambah lagi 10% ni. Jimatkan !  Tapi kenalah subscribe dulu Newsletter Traveloka, barulah boleh dapat penjimatan berganda.


kempen raya, diskaun raya, harga murah, traveloka


 Apa yang korang perlu buat untuk dapatkan penjimatana 10% ini? 

Mudah sangat.  Tak sampai 5 minit, korang dah boleh jadi antara yang terawal untuk terima kod kupon untuk Kempen Raya Bersama ni. Korang ikut saja cara yang akak berikan ni.

1. Korang cuma perlu subscribe newsletter   Traveloka.  

2. Bila korang dah subscribe, korang akan dapat kod kupon yang korang boleh 
   gunakan semasa  membuat tempahan melalui Traveloka. 

3. Subscribe sekarang sehingga 20 Mei 2018. Subsribe awal lebih untung.

4. Kod kupon  akan dihantar pada 21 Mei 2018 untuk membolehkan korang
    mendapat kebenaran    `early access' semasa  membuat tempahan.  Akses awal 
    selama 48 jam pada 21 - 22 May 2018.


Kemudahan akses awal ini adalah terhad kepada yang berjaya mendaftar sebelum 21 Mei 2018 sahaja dan pemberian kod kupon ini adalah sangat terhad.  Rugi kalau tak ambil peluang ni.  Musim perayaan mesti banyak belanja kan...dapat potongan 10% ni pun okay jugak. Bolehlah buat tempahan untuk satu keluarga !


kempen raya, diskaun raya, harga murah, traveloka

Mudah sangat, korang Cuma masukkan sahaja email sah korang kat ruangan disertakan dan klik `get discount’.  Lepas tu, korang tunggu sahaja email kod kupon sampai dan boleh lah guna.


Kalau korang terlepas peluang `early access' ni, korang masih lagi berpeluang untuk dapatkan kod kupon promosi ni tapi lambat lah sikit. Nanti terlepas pula peluang untuk dapatkan tempahan di tempat-tempat menarik yang korang pilih.  Korang masih boleh terus mendaftar sehingga 29 Mei 2018 untuk mendapatkan kod kupon kempen Raya Bersama ini.


Gunakan Aplikasi Traveloka


Untuk memudahkan korang membuat tempahan, korang boleh aje muat turun aplikasi Traveloka di handphone masing-masing.  Lebih mudah dan boleh jenguk bila-bila masa, di mana juga berada.  Kalau korang jenis yang suka berjalan sana sini, apps ni sangat membantu, mana tau boleh dapat harga menarik. Boleh cari apps di dalam google play atau app store bergantung kepada jenis hp korang. 


Kalau jarang berjalan pun tak apa, muat turun aje, mana tau tiba-tiba nak guna.  Semuanya di hujung jari dan yang penting lebih mudah menggunakan apps di mobile sebab bila-bila masa kat mana pun korang berada, misi korang boleh dilaksanakan.



kempen raya, diskaun raya, harga murah, traveloka

Antara promosi yang sedang berjalan di Traveloka sekarang ni.  Memang menarik, Kalau tak percaya , korang boleh terjah website Traveloka. Akak pun tengah berkira-kira nak grab yang mana.  Kena plan elok-elok, boleh apply cuti awal.


Daftar dan Dapatkan Newsletter Traveloka Sekarang !

Cepat-cepat daftar dan dapatkan newsletter Traveloka  sekarang. Tarikh perayaan dan cuti sekolah tahu, cepat subscribe, bolehlah buat perancangan lebih awal. Lepas tu bolehlah apply cuti .  Kalau korang dah subcribe, jangan lupa bagitau kat kawan-kawan kaki travel untuk dapat promosi macam korang jugak.  Akak pun tunggu tarikh 21-22 Mei ni ja nak terjah masuk Traveloka tengok apa yang menarik.  








4 Comments

  1. Menarik kempen ni Kak, rasa macam nak balik naik flight je. Beli awal2 balik kelantan.

    ReplyDelete
  2. Wah, tak sabar menghitung hari untuk raya dan travel dengan Traveloka

    ReplyDelete
  3. wow lagi 28 hari nak raya, boleh la kan dah start plan guna nak ke mana dengan traveloka hehe

    ReplyDelete
  4. Menariknya kempen traveloka... Bukan yg nak cuti raya ja boleh beli tiket murah2, kaki travel pun mesti happy sama dpt penjimatan ...

    ReplyDelete