Kebelakangan ni agak kurang perkongsian yang dapat akak titipkan di sini.  Masa agak tidak teratur susunannya sepanjang hari. Ada sahaja yang nak dibuat. Kalaulah boleh dilambatkan pergerakan jam.

komen media social, berkongsi penulisan, blogger



Terima kasih pada yang rajin tinggalkan jejak di ruangan komen.  Teruskan aktif ya. Nanti akan akak buat kunjung balas ke blog korang. Baru selesai membalas sebahagian kunjungan, yang lain-lain akan menyusul.

Apa sangatlah blogger ni tanpa sokongan kunjungan dan komen-komen membina daripada korang.  Selagi ada yang menarik untuk dikongsikan, akak takkan jemu untuk terus menulis.

Catatan pendek sahaj hari ni.

9 Comments

  1. Berat sebenarnya nak istiqamah menulis ni...

    ReplyDelete
  2. mood CT memang selalu tunggang langgang.. tapi kalo time tengah rajin tu kemain pula. apa2 pun buat yang wajib dan hakiki dulu =)

    ReplyDelete
  3. lepas nih sama2 rajin menulis
    hehehe

    ReplyDelete
  4. Seronok Kan dunia blogging ni. Cuma mama ni pun bukan jenis yg mood menulis maintain

    ReplyDelete
  5. kadang2 tak ada idea nak tulis apa.. :(

    ReplyDelete
  6. Hai Kak Azi! Sesungguhnya saya bukanlah jemu untuk menulis. cuma...cumaa..cumaaa..... macam2 kekangan terutama penyakit M(alas) dan L(agha) semata-mata hehe..

    ReplyDelete
  7. suka baca blog Azi. Jangan tutup tau :)

    ReplyDelete
  8. pendek x pe.. asalkan berisi.. hehehe

    ReplyDelete
  9. Penulis ni bermain dgn mood. Kadang mood sampai, idea kering. kadang idea sampai, mood pulak ke laut. Kena pandai cari timing combine dedua tu kann.

    ReplyDelete