Femingra Pakej Lengkap Untuk Wanita Yang Mahu Menjaga Kesempurnaan Dalaman

Friday, February 02, 2018

Wanita Dan Kesihatan

Selain daripada menjaga kecantikan, wanita juga sangat mengutamakan kesihatan dalaman.  Wanita dan kesihatan sangat perlu diambil peduli kerana wanita adalah anggota penting dalam sesebuah institusi kekeluargaaan.  Wanita bekerjasama terutamanya kadang-kadang terlepas pandang juga hal-hal kesihatan dalaman ni dek kesibukan kerja dan tugas-tugas harian.  Femingra merupakan antara pakej lengkap yang mungkin serasi dengan anda dan dapat membantu kesihatan dalaman tubuh.

FEMINGRA Pakej Lengkap Wanita


produk kesihatan wanita, ingin dapatkan cahayamata, produk wanita, beauty info, femingra


FEMINGRA merupakan produk yang diformulasikan khas dari 7 bahan organik utama berkepekatan tinggi dengan teknologi MPPT (Micro Pine Pollen Technology).  Produk keluaran Max Wll Health Sdn Bhd ini, terdiri daripada bahan-bahan yang 100% dari sumber semulajadi dan organik yang dapat membantu meningkatkan tahap kesuburan wanita. Ia diperkaya dengan agen perangsang hormon terbaik iaitu Debunga Pine(Pine Pollen) di mana ianya bertindak balas pantas dan selamat digunakan oleh wanita pelbagai peringkat usia.  Sebab itulah FEMINGRA dikatakan sebagai pakej lengkap bagi wanita moden yang ingin menjaga kesempurnaan dalaman tubuh.


7 Kelebihan Menggunakan Produk FEMINGRA Yang Perlu Anda Tahu 


1. Kaya dengan pelbagai nutrisi, mineral dan kandungan vitamin termasuk anti oksidan.

2. Melancarkan sistem pencernaan dan membantu meningkatkan peredaran darah

3. Makanan tambahan unggul untuk anti-penuaan, keseimbangan hormon dan meningkatkan kesuburan

4. Mengetatkan tisu dalaman wanita serta mengelakkan pendarahan rahim, keputihan dan lendiran yang abnormal

5. Membantu mengawal pendarahan dan intensiti kitaran bulanan serta mengatasi masalah penghadaman.

6. Meningkatkan stamina dan daya tahan semulajadi, mengurangkan stress serta mengawal insomnia

7. Melegakan gejala menopaus, melembapkan kulit serta menggalakkan penghasilan kolagen semulajadi tubuh.


Femingra juga sesuai dicuba untuk wanita yang sukar untuk mendapat cahaya mata disebabkan masalah kesuburan, hormon tidak stabil serta libido yang rendah. Tidak salah mencubakan....mana tau dengan izinNya, boleh beroleh cahaya mata penyeri rumahtangga. Tahap kesuburan semakin meningkat dan peluang untuk hamil juga tinggi. Jangan risau menggunakan produk Femingra ini kerana ianya dihasilkan 100% daripada bahan organik bermutu tinggi tanpa sebarang bahan kimia. 

Bagi wanita yang sedang hamil, menyusukan anak dan yang sedang mendapatkan rawatan kesihatan, jika ingin mencuba, sila dapatkan dulu nasihat doktor yer. Akak dah pesan tau!


Bahan Kandungan Femingra dan Kelebihannya 


Buah Markisa 
+ Kaya dengan nutrisi, mineral dan vitamin 
+ Tinggi kandungan antioksida 
+ Membantu meningkatkan peredaran darah 
+ Melancarkan pencernaan 
+ Merangsang sistem imun tubuh 
+ Memperkuatkan tulang 

Horny Goat Weed (Epimedium) 
+ Merangsang libido & daya seksual wanita 
+ Menggalakkan aliran darah 
+ Membantu mengimbangi hormon semasa PMS atau menopause 
+ Mengandungi icariin yang membantu mengurangkan gejala menopause 

Akar Maca 
+ Afrodisiak yang hebat 
+ Mengimbangi hormon seks 
+ Meningkatkan keinginan seksual 
+ Melaraskan gejala menopause seperti panas badan, gangguan tidur, berpeluh ketika malam, dan kemurungan 
+ Perangsang kesuburan wanita 


produk kesihatan wanita, ingin dapatkan cahayamata, produk wanita, beauty info, femingra


Manjakani 
+ Mengetatkan tisu dalaman wanita 
+ Menegangkan kulit 
+ Terbaik untuk faraj atau prolaps rahim, gejala pendarahan rahim tidak normal, masalah keputihan        dan lendiran tidak normal di dalam faraj 
+ Menghapuskan bau di kawasan kemaluan 
+ Membantu menegangkan payudara 6. Habbatus Sauda 
+ Membantu mengawal pendarahan haid 
+ Mengawal intensiti kitaran bulanan 
+ Mengurangkan masalah penghadaman 
+ Pelembap yang baik untuk kulit & rambut 
+ Mempunyai ciri-ciri anti-radang 
+ Sangat tinggi antioksidan 

Tribulus Terrestris 
+ Meningkatkan prestasi seksual dan sensitiviti wanita 
+ Mengurangkan gejala menopause seperti panas badan, kemurungan dan ketidakstabilan 
   emosi 
+ Mengawal insomnia, tekanan darah tinggi, cepat marah, dan kehilangan minat seksual 

Pueraria Mirifica 
+ Melegakan gejala menopause 
+ Merangsang nafsu seks 
+ Meningkatkan kelembapan faraj 
+ Meningkatkan saiz payudara 
+ Menggalakkan penghasilan kolagen
+ Memberi kesan awet muda


Pine Pollen Bahan Penting Dalam FEMINGRA


Tahukah korang apakah PINE POLLEN?  

Pine Pollen atau Debunga Pain mengandungi pelbagai vitamin dan mineral seperti Vitamin A B-Karotena, B1, B2, B3, B6, Asid folik, Vitamin D, Vitamin E dan juga pelbagai mineral seperti kalsium, zink, besi fosfurus, potassium dan lain-lain lagi.

Debunga Pain juga mengandungi lebih daripada dua puluh asid amino dan kesemua lapan jenis asid amino yang penting dalam tubuh manusia seperti anti penuaan, pemulihan keinginan seksual, menyeimbangkan hormon, mengembalikan stamina dan kecergasan serta mencegah penyakit.


Cara Penyediaan FEMINGRA

Mudah untuk menyediakan secawan Femingra.  Femingra disediakan dalam bentuk sachet untuk lebih memudahkan dibawa ke mana-mana. Jadi tiada alasan terlupa. Cara penyediaannya juga mudah.  



produk kesihatan wanita, ingin dapatkan cahayamata, produk wanita, beauty info, femingra




  • Bancuh sepeket Femingra bersama 120ml air sejuk/suam
  • Minum sehari sekali sebelum makan pada waktu pagi atau tengahari. Tidak digalakkan minum pada waktu malam
  • Gunakan secara konsisten sekurang-kurangnya sebulan untuk melihat kesannya. Walaubagaimanapun kesan penggunaan dapat dilihat dalam masa 7 hari


Testimoni Pengguna FEMINGRA

produk kesihatan wanita, ingin dapatkan cahayamata, produk wanita, beauty info, femingra

produk kesihatan wanita, ingin dapatkan cahayamata, produk wanita, beauty info, femingra

produk kesihatan wanita, ingin dapatkan cahayamata, produk wanita, beauty info, femingra



Info lanjut Tentang FEMINGRA

Korang yang berminat bolehlah dapatkan info lanjut kat link-link yang akak sertakan ini. Nak cuba pun boleh dapatkan dengan harga menarik. Yang penting kesihatan terjaga.

produk kesihatan wanita, ingin dapatkan cahayamata, produk wanita, beauty info, femingra



-Facebook-

-Instagram-

-Website-

-Email-



-Alamat-
MAX WELL HEALTH SDN BHD (1187418-K)
21-1, Jalan Cempaka SD12/2, Bandar Sri Dam

You Might Also Like

7 comments

  1. produk yang semua wanita perlu cuba ni..

    ReplyDelete
  2. bgus produk ni eh, makin sihatlah kak azi lepas ni!

    ReplyDelete
  3. Jgn asyik nk cantik luar je, dalaman pun kena ambik kira jugak. Btw, good sharing...

    ReplyDelete
  4. memang kena amalkan pngambilan makanan tambahan. tengok ingrdients semua bagus2..

    ReplyDelete
  5. Makin berseri-seri la lepas ni kakak~

    ReplyDelete
  6. Pine Pollen ni sangat unik khasiatnya banyak pula tu

    ReplyDelete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook