Seronoknya Bersukan Dengan Koleksi SUKAN RIA Carrie Junior

Tuesday, January 30, 2018

MENGGALAKKAN GAYA HIDUP AKTIF SERTA IMAGINASI YANG KREATIF UNTUK KANAK-KANAK


Kita telah mencapai zaman di mana teknologi mula mengambil alih interaksi ibu bapa dengan anak-anak secara perlahan-lahan. Kanak-kanak yang terdedah kepada teknologi akan lebih cenderung ke arah menjalani gaya hidup tidak aktif kerana leka dengan alatan gajet. Kanak-kanak secara semulajadi gemar bermain dan mereka seharusnya digalakkan untuk menjadi aktif. Latihan sukan dan permainan memberikan peluang untuk anak-anak bersenam bagi memastikan mereka kekal sihat dan membantu perkembangan fizikal mereka. Menggalakkan anak-anak bermain bersama kawan-kawan adalah salah satu cara untuk meningkatkan kreativiti anak-anak.  

Bermain dengan air merupakan aktiviti yang paling dinantikan kanak-kanak, dan waktu mandi sememangnya merupakan masa yang paling sesuai untuk bermain bersama permainan mereka. Walaupun mainan seringkali dilihat sekadar permainan dan sesuatu yang menyeronokkan, namun ia sebenarnya lebih dari itu. Mainan sekurang-kurangnya dapat menyediakan peluang untuk si manja belajar dalam pelbagai aspek pembangunan diri. Ia menyediakan ruang untuk kanak-kanak mengukuhkan kemahiran fizikal mereka, menggilap kemahiran sosial dan emosi, serta meningkatkan perkembangan bahasa dan pertuturan. 


carrie junior collection, rangkaian produk carrie junior, hadiah untuk si manja, mandian si manja, anak-anak kreatif


Direka untuk mencetuskan keriangan kepada kanak-kanak, CARRIE JUNIOR telah me reka 6 figura mainan comel yang dikenali sebagai ‘Sukan Ria’ bagi membantu perkembangan imaginasi dan minda mereka. CARRIE JUNIOR bukan sahaja sentiasa menggalakkan keseronokan masa mandi, ia juga turut menekankan amalan nilai murni di dalam interaksi semasa bermain dengan permainan dengan cara yang kreatif dan imaginatif.

Figura Mainan Comel Carrie Junior

Sebanyak 6 figura mainan comel yang terdiri daripada :

CARRIE JUNIOR- si gajah yang gemar bermain bola sepak
SPEEDY TOMMY- si kura kura yang terpantas di atas trek larian
TUFFY TEDDY- si beruang yang paling kuat
DRIBBLY MINKY- si racoon yang mahir dalam sukan hoki
SMASHY MACKY- si monyet yang tangkas bermain ping pong

Juga trofi kejohanan sukan yang akan di bungkus setiap satu di dalam setiap produk CARRIE JUNIOR bersaiz 700ml.


carrie junior collection, rangkaian produk carrie junior, hadiah untuk si manja, mandian si manja, anak-anak kreatif


Sama seperti pembungkusan CARRIE JUNIOR sebelum ini, koleksi mainan baharu ini akan disembunyikan di dalam ‘ruangan rahsia’ yang akan menempatkan figura mainan ‘misteri’ dan menggalakkan anak-anak untuk meneroka, merangsang sifat ingin tahu dan memberikan mereka keseronokan. 



carrie junior collection, rangkaian produk carrie junior, hadiah untuk si manja, mandian si manja, anak-anak kreatif

Kali ni adik wan dapat koleksi DRIBBLY MINKY- si racoon yang mahir dalam sukan hoki. Sebelum ni dah dapat si Tuffy Teddy.  Seronoklah dia sampai nak tidur pun bawa si Dribbly Minky ni letak atas bantal.  Anak bongsu ni lain macam sikit perangainya.



carrie junior collection, rangkaian produk carrie junior, hadiah untuk si manja, mandian si manja, anak-anak kreatif


Dengan koleksi mainan CARRIE JUNIOR Sukan Ria yang baharu, masa mandian si manja pasti akan menjadi satu pengembaraan yang menyeronokkan kerana dapat menggunakan imaginasi mereka.

Koleksi figura CARRIE JUNIOR & Buddies boleh didapati bersama mana-mana variasi CARRIE JUNIOR Baby Bath, CARRIE JUNIOR Baby Shampoo, CARRIE JUNIOR Baby Hair & Body Wash serta CARRIE JUNIOR Kids Shampoo bersaiz 700ml

CARRIE JUNIOR Rangkaian Produk Pilihan Si Manja


CARRIE JUNIOR merupakan rangkaian penjagaan diri si manja yang membantu merapatkan hubungan si manja dan ibu bapa ketika melalui momen menyeronokkan ketika wakti mandian.  Rekaan pembungkusan yang menarik dan bewarna warni menambah ceria anak-anak di bilik mandi. 


carrie junior collection, rangkaian produk carrie junior, hadiah untuk si manja, mandian si manja, anak-anak kreatif


Rangkaian CARRIE JUNIOR diformulasikan dengan Fruito–E, kombinasi ekstrak buah semulajadi yang diperkaya dengan nutrient dan vitamin bagi membantu menyubur, melembap dan melindungi rambut serta kulit lembut si manja. Rangkaian CARRIE JUNIOR memberikan anda pelbagai pilihan wangian buah-buahan bagi memastikan si manja sentiasa berasa segar dan bersih sepanjang hari.  Carrie Junior yang bertindak membersih dengan lembut dan efektif ini sangat sesuai untuk kegunaan harian. 

Diiktiraf Halal, rangkaian Carrie Junior termasuklah Baby Bath, Baby Shampoo, Hair & Body Wash, Baby Powder, Baby Lotion and Baby Oil. Ia juga mempunyai bau buah-buahan yang digemari kanak-kanak.

You Might Also Like

20 comments

  1. bdk2 mmg suka carrie junior...wangiii

    ReplyDelete
  2. Comelnya Carrie Junior ni. Masa anak saya kecik pakai Carrie Junior ni. Wangi bau mandiannya. Ada mainan lagi la bebudak enjoy....

    ReplyDelete
  3. Excited anak-anak bila ibu dia bawak balik carrie junior ni. Suka bau dia sebab wangi.

    ReplyDelete
  4. anak-anak pun suka bau mandian Carrie Junior ni, bau best dan skrg siap boleh kumpul mainan lagi

    ReplyDelete
  5. bauan cherry yang wangi buatkan anak-anak seronok saat mandi.Kadang kadang..emergency,in apun guna ni.ehehehe

    ReplyDelete
  6. yay sama juga .. anak I dapat karakter yang rakooon tu juga comel je kan... anak i kalau sabunc carrie junior ni mesti habis dia kerjakan huhuhuh buat bubblessss

    ReplyDelete
  7. Produk Carrie Junior memang pilihan eiza untuk Hud. Anak bongsu yang berumur 4 tahun.

    ReplyDelete
  8. Mandian carrie junior wangi sangat. Buih pun banyak. Anak dara kinah suka betul dengan mandian ni.

    ReplyDelete
  9. lagi seronoklah kanak-kanak mandi dengan adanya Carrie Junior ni, macam dalam iklan tv tu hehe. Mai pun suka produk Carrie Junior ni, bedak bau epal tu best...

    www.maisarahsidi.com

    ReplyDelete
  10. Bau dia sedap..lembut je dekat badan bila pakai sabun ni..bukan anak je suka, ibu pun suka..dapat main lagi

    ReplyDelete
  11. wangiii...mmg suka mandian carrie junior utk ank

    ReplyDelete
  12. wangikan..kita suka produk CJ ni pakai tahan lama sikit

    ReplyDelete
  13. carrie junior wangi. suka bila mandikan anak2 sedara.

    ReplyDelete
  14. Msa anak2 kecik dulu memang suka belikan diorg Carrie Junior ni, now masing2 dah besar panjang..rindu lak bila ada yg poskan pasal mandian kanak2 ni..hehehe

    ReplyDelete
  15. anak-anak paling suka mainan tu

    ReplyDelete
  16. wahhhh bestnya yang penting sihat dan ada vitamin. mesti bau pun wangi kan..

    ReplyDelete
  17. Macam mana nak main permainan nie...? Macam menarik je...

    ReplyDelete
  18. Just took mine out yesterday! My daugther is in love with carrie junior.

    ReplyDelete
  19. suka Carrie Junior tapi besar2 ni dok pakai hehe..

    ReplyDelete
  20. So cute the packaging. When I was small, I also use carrier junior products.

    ReplyDelete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook