Mengendap Anak Kat Sekolah

Friday, January 26, 2018

Dah lama tak buat kerja ni.  Bila si ayah ditugaskan mengambil anak kat sekolah, suka sangatlah nak pergi mengintai anak buat apa.  Anak pun leka tak perasan ayah dok skodeng.  

Minggu ni dah tak boleh skodeng-skodeng dah.  Nak ambil anak balik pun kena tunggu kat pagar sekolah ja.  Adik wan pun dak tak bagi akak turun kereta masa hantar dia pagi-pagi ke sekolah.  Dua minggu awal memang hari-hari suruh akak hantar sampai kat pagar sekolah.  Lega bila dia kata, okay adik pergi sendiri.  

Kids, anak-anak sekolah

kids, anak-anak sekolah


Dah besar anak ibu ayah.  Moga rajin-rajin belajar macam abang kakak.  

You Might Also Like

6 comments

  1. hehehe
    dia dah seronok tu pergi sekolah
    tu yang kata nak pergi sendiri

    ReplyDelete
  2. Wah comelnya dia...belajar rajin-rajin ya adik

    ReplyDelete
  3. kadang2 bila tgk anak berdikari sendiri kat sekolah rasa sayu kan.. all the best anak2 semua

    ReplyDelete
  4. dia dah dapat kawan- kawan kak...biasa la anak- anak..mula2 memang tak seronok kan...sebab tu masa Dania dulu SA dah hantar tadika masa umur dia 4 tahun..supaya dia boleh sesuaikan diri..hehehe

    ReplyDelete
  5. ehehe comel kena skodeng. khusyuk tu buat gapoo la tu =D

    ReplyDelete
  6. Terima kasih pada yang tinggalkan komen...nanti akak terjah blog korang

    ReplyDelete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook