Lirik Lagu Cinta Sukar Ditafsir - Mal Imran

Friday, July 21, 2017

Sambil  buat kerja dok dengar radio. Terdengar pulak lagu Cinta Sukar Ditafsir yang dinyanyikan oleh Mal  Imran.  Tersentuh dan tertarik dengan irama dan melodinya.  Sebelum ni mungkin pernah dengar tapi tak menghayati.

Perkataan CINTA tu sangat universal, sukar untuk nak tafsirkan. Itu pendapat akak.  Hanya individu sendiri yang tahu apa itu Cinta.  Eh korang jangan dok terfikir cinta pada manusia je tau.  Cinta tu luas. Sangat luas!


Lirik Lagu Cinta Sukar  Ditafsir - Mal Imran
tq google photo




Ku masih ingat saat-saat yang indah
Ku masih rasai kau ada di sisi
Walaupun kau sudah tiada
Kenapa ku merinduimu
Sebab hati ada simpan cinta lalu

Setiap penjuru kusimpan memori
Setiap gerakku terdengar suaramu
Sebagaimana ku kata ku masih perlukan dia
Untukku terus jalani masa ini

Ku ingin kau tahu
Aku masih di sini
Masih setia menanti
Biar apa terjadi

Ingat satu janjiku padamu
Kau akan jadi milikku
Kau dan aku kan disatukan
Kerna cinta sukar ditafsirkan

Sirami cinta aku dengan rindumu
Suarakan suara hati yang membisu
Walau sejuta tahun pun
Takkan hatiku berubah
Tuhan lindungi hati kita

Ku ingin kau tahu
Aku masih di sini
Masih setia menanti
Biar apa terjadi

Ingat satu janjiku padamu
Kau akan jadi milikku
Kau dan aku kan disatukan
Kerna cinta sukar ditafsirkan


Apa erti CINTA pada korang?

You Might Also Like

2 comments

  1. takpernah dengar lagi lagu ni, kena search lah japg hehehe btw follow sini http://shafyqahazahar.blogspot.my/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sila...sila..akak pun baru pertama kali dengar betul-betul lagu ni

      Delete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook