Lemonade Xpresh Detox Cara Mudah

Thursday, February 02, 2017

Assalamualaikum wbt.  Korang suka minum air detox? Kalau betul-betul amalkan pengambilan air detox ni memang boleh sangat nak kurangkan berat badan.  Ada pelbagai resepi yang boleh korang dapat kalau rajin google. Nak dengan tak nak buat aje. Rajin dengan tak rajin je..

Akak ni suam-suam kuku, kadang-kadang rajin tapi lama malasnya sebab tu dok mentain berat camni.  Biasanya kalau nak buat sendiri, akak sukak detox lemon, selain daripada rasanya yang masam-masam, bila korang minum memang rasa segar. Tapi tu la, kenalah sentiasa ada stok buah lemon dan kenalah rajin-rajin membuatnya. Kalau virus M terlebih memang taklah.

8 Sebab Perlu Amalkan Air Lemon Setiap Pagi


Banyak manfaat kalau korang amalkan minum air lemon ni. Dengan pengambilan air lemon korang boleh :

1. Detox dan melawaskan penghadaman
2. Bersihkan hati, buah pinggang dan darah
3. Tinggi dengan vitamin C dan mineral
4. Membuang toksid dalam badan
5. Membaiki masalah kulit
6. Merawat sakit tekak
7. Mengurangkan lendir dan kahak dalam badan
8. Hilangkan bau mulut dan badan



Sekarang ni ada cara mudah untuk sediakan detox lemon ni. Silalah gunakan LEMONADE XPRESH. Mudah, mudah dan kaya dengan antioksidan, vitamin C dan yang paling penting sangat membantu dalam proses pencernaan dan detox.  Secara tak langsung membantu juga proses penurunan berat badan.


detox diet lemon, air lemon untuk masalah berat badan, kurangkan berat badan, kawal berat badan

Hari-hari bawa sebotol air dan Lemonade Xpresh dalam beg kerja.  Kalau tak minum waktu awal pagi, sebelum makan, campurkan dulu, goncang dan minum baru keluar lunch.  


Cara penyediaan LEMONADE XPRESH


Sangat mudah. Lemonade Xpresh ini dihasilkan dalam bentuk serbuk. Untuk menyediakannya, hanya perlu campurkan sesudu teh serbuk Lemonade Xpresh ke dalam 100ml air suam atau sejuk. Akak suka yang sejuk, sejuk je masuk dalam tekak. Baunya memang best, bau lemon kan. Kalau korang rajin boleh juga tambahkan chia seed atau daun pudina.


detox diet lemon, air lemon untuk masalah berat badan, kurangkan berat badan, kawal berat badan



Cara Pengambilan LEMONADE XPRESH


Untuk mendapat hasil maksimum proses detox, sebaiknya minuman detox ini diambil semasa perut kosong.  Amalkan minum Lemonade Xpresh di awal pagi dan sebelum tidur dan lihat kesannya. Badan rasa lebih ringan dan segar.  


detox diet lemon, air lemon untuk masalah berat badan, kurangkan berat badan, kawal berat badan

Penyediaan yang sangat mudah. Kalau nak buat banyak-banyak letak dalam peti ais pun boleh. Bila-bila boleh minum.


LEMONADE XPRESH ini boleh didapati dalam bentuk botol dengan harga RM48 sahaja dan boleh tahan sehingga 2 bulan.  Ianya mudah untuk dibawa ke mana-mana sahaja.  Kalau korang berminat untuk membeli atau bertanya lanjut, korang boleh berhubung terus dengan En Safuan Borhan



You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook