Semak Dividen ASB Hari Ini

Tuesday, January 03, 2017

Assalamualaikum wbt.  Baru akak ingat hari ni boleh semak kemasukan dividen ASB untuk tahun 2016.  Lupa sungguh sampailah kawan post gambar dalam group wasap.  Takde banyak mana pun  simpanan, sikit-sikit aje buat rekod.

Pada yang ada pelaburan di ASB tu bolehlah semak-semak berapa yang masuk.  Dengan kadar dividen 6.75% dan bonus sebanyak 0.5%, bolehlah tambah-tambah pelaburan sediaada.  Tak pun bolehlah cover balik perbelanjaan yang digunakan sebelum ni sementara nak tunggu gaji masuk.


dividen asb, bonus, dividen asb 2016
Gambar ni ehsan daripada kawan akak yang bekerja di bank. 


Kaunter bank pun dah kena serang dengan pelabur sebab masing-masing nak update buku pelaburan. 
Korang dah semak ke belum?

You Might Also Like

1 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook