Assalamualaikum wbt.  Tak lama lagi perayaan Tahun Baru Cina akan menjelang tiba.  Biasanya bila tiba musim perayaan, macam-macam promosi diadakan. Tak kiralah barangan pengguna, barangan dapur malah rumah, kenderaan pun banyak syarikat yang beri harga promosi sempena perayaan.

Korang pernah tak terfikir untuk membeli kereta secara online?  Ye.. ONLINE. Sama macam korang beli barang-barang lain secara online. Memenuhi konsep perayaan Tahun Baru Cina iaitu berkongsi kegembiraan dan perkara-perkara baik di sekitar korang, mai akak cerita kat mana korang boleh beli kereta secara online.

TOOKAR.my 


Bukan senang nak beli kereta baru. Korang kena pergi jumpa dan berbincang dengan dealer kereta dari satu lokasi ke lokasi lain.  Biasanya akan ambil masa sebab korang kena ambil cuti untuk uruskan semua tu.  Dengan TOOKAR, semuanya lebih mudah. Wakil-wakil jualan berdaftar  akan uruskan semuanya dan korang perlu tunggu sahaja mereka menghubungi korang.


tookar pakar kereta anda, beli kereta online, kereta baru, diskaun hebat


Yang menarik lagi, sempena perayaan Tahun Baru Cina ini, TOOKAR menawarkan penjimatan istimewa kalau korang membuat pembelian melalui TOOKAR.  Bermula dengan penjimatan RM1000 dan banyak lagi tawaran menarik yang boleh diperolehi sempena musim perayaan ini.  Maklumat lanjut korang boleh dapat di https://www.tookar.my/  .  Akak pun jadi teruja !


tookar pakar kereta anda, beli kereta online, kereta baru, diskaun hebat


5 Sebab Kenapa Perlu Pilih TOOKAR



tookar pakar kereta anda, beli kereta online, kereta baru, diskaun hebat

1. Diskaun yang menarik (real good discount)
2. Wakil-wakil jualan berdaftar (real authorised dealers)
3. Mudah dan pantas (simple and fast)
4. Perkhidmatan dari pintu ke pintu (door-to-door service)
5. Jaminan pemulangan semula wang tempahan (guaranteed booking fee refund)


Bagaimana TOOKAR Membantu Anda


tookar pakar kereta anda, beli kereta online, kereta baru, diskaun hebat


Kenapa akak kata TOOKAR mudah?  Korang hanya perlu pilih kereta yang memenuhi ciri-ciri yang korang nak.  Kemudian tengok tawaran-tawaran menarik yang ada.  Kalau ada yang korang berminat, cepat-cepat buat bayaran deposit untuk pastikan orang lain tak ambil pilihan korang.  Lepas tu, korang tunggu sahaja wakil jualan berdaftar menghubungi dan membantu proses selanjutnya sehinggalah kereta tersebut sampai ke muka pintu rumah korang.

Kalau korang berminat, cepat-cepat ke www.tookar.my

Atau ke lokasinya yang beralamat di :

Suite 27,6th Floor,
IOI Business Park,
47100, Puchong,Selangor

Tel : +603-8084 1100

Cepat dan dapatkan diskaun promosi, tapi korang jangan lupa masukkan kod ini:

SL1E8PC2




0 Comments