Casing Handphone Menarik Dengan Hanya RM20 Sahaja

Monday, October 24, 2016

Assalamualaikum wbt.  Akak memang jarang-jarang sekali tukar casing handphone.  Biasanya guna sampai rosak. Awal-awal dulu tak guna casing langsung.  Sebab tak suka rasa macam tebal aje handphone di tangan,  dah dua kali jugalah permukaan depan  pecah dan retak serta calar-calar di bahagian tepi bila anak-anak berebut nak guna.  Kenalah cari casing handphone semula.

Baru-baru ni akak ambil peluang untuk buat tempahan casing baru handphone akak. Dah lama sangat tak tukar casing. Dengan tawaran harga promosi RM20, akak hantar guna wassap aje gambar pilihan hati. Tadaa....dalam 2,3 hari dah siap.  Sebelum tu, depa hantar draf dulu untuk dapatkan persetujuan pelanggan.  Oleh kerana memang berhajat nak tukar casing, akak pun pilihlah gambar yang sesuai untuk diabadikan pada casing handphone ni.  


casing handphone, iphone 6, casing cantik, weprint


Semuanya melalui wasap sahaja. Tau-tau dah sampai depan mata. Casingnya berkualiti jugak. Lepas ni, bila rasa stress dan teringat kat anak-anak, bolehlah belek-belek casing handphone.


casing handphone, iphone 6, casing cantik, weprint

Bagaimana Membuat Tempahan Casing Handphone cantik?

Mudah sangat. Yang penting pastikan handphone korang termasuk dalam senarai casing yang ada di sini.  Korang boleh dapatkan info lanjut dan cara buat tempahan di CASING HANDPHONE

Boleh juga wasap kat no ni  : 019-9858151 (Elaine)

Istimewa untuk pembaca blog akak, korang boleh gunakan kod NA1002 untuk dapat casing pada harga RM20.

casing handphone, iphone 6, casing cantik, weprint


Promosi ni sementara stok masih ada dan tertakluk pada terma dan syarat yang ditetapkan.

Cepat tau...promosi berakhir pada 30 November 2016.
Jangan cakap akak tak payung tau!!

You Might Also Like

3 comments

  1. cantiknyeeee...siap boleh buh gambar lagi..

    ReplyDelete
  2. Azie, ana pun gunakan khidmat tboox ni hadiah kan custom madecasing handphone pada anak buah, gambar retis kesukaannya, kan main suka laa dia :)

    ReplyDelete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook