Kolaborasi Bersama theCovets

Assalamualaikum wbt.  Wanita dan kecantikan tidak boleh dipisahkan.  Walau sesimple mana pun penampilan seorang wanita, mesti nak nampak cantik jugak. Tak cantik di mata orang tapi nak kena cantik di mata suami dan kepuasan untuk diri sendiri.  Baru-baru ni akak diperkenalkan dengan blog majalah kecantikan online theCovets, memberikan banyak info menarik dan tips-tips yang boleh dipakaiguna seharian.



kolaborasi dengan majalah kecantikan online thecovets.com



TheCovet juga telah berkolaborasi dengan lebih 100 orang blogger daripada  niche Lifestye dan Beauty untuk memperkenalkan cara mudah mendapat info menarik tentang dunia kecantikan. Pelbagai maklumat dan info menarik boleh didapati di sini dan memudahkan wanita-wanita di luar sana`mix and match' keperluan diri. Akak salah seorang blogger yang terpilih.


kolaborasi dengan majalah kecantikan online thecovets.com


Pada pendapat akak majalah sebegini amat menarik sebab bukan sahaja pelbagai tips yang boleh kita perolehi, bahkan artikel-artikel yang ditulis juga sedap dibaca. Boleh improve cara penyampaian akak untuk dunia kecantikan dan minat wanita.  Antara artikel yang menarik minat akak ialah berkaitan dengan penjagaan rambut dan kulit.  Maklumlah akak sendiri ada 2 orang anak dara yang meningkat remaja.  Penjagaan kenalah daripada awal.  Bila dapat info-info melalui theCovets, bolehlah akak salurkan dan berkongsi dengan anak-anak akak selain daripada untuk kegunaan sendiri.


kolaborasi dengan majalah kecantikan online thecovets.com


Korang yang berkesempatan dan nak mencari info-info kecantikan kewanitaan, bolehlah layari laman sosial theCovets - Malaysia First Beauty Platform .




4 Comments