Bateriku.com Penyelesai Masalah Bateri Kereta Anda

Monday, June 13, 2016


Assalamualaikum wbt.  Akak bukanlah tau sangat bab-bab kereta ni. Tapi bila dah bawa sendiri kereta, kena jugalah ambil tau perkara-perkara asas. Pernah tak berlaku kejadian bateri kereta kong di tengah jalan? Huhu...kalau boleh tak mahu lalui.  Kerja akak memang kerap kena keluar menjelajah kawasan-kawasan di sekitar Pulau Pinang.  Sekejap kat pulau sekejap kat tanah besar. Biasanya bergerak sendiri aje, lebih mudah dan tidak terikat dengan jadual kumpulan.  Kadang-kadang risau jugak kalau tiba-tiba bateri kereta kong kat tengah jalan. Mesti nanti jalan jem.

Bateriku.com Sudah Berada Di Pulau Pinang


Tapi baru-baru ni kawan akak ada maklumkan tentang khidmat bantu team Bateriku.com. Mesti korang tak tahu apa dia Bateriku.com kan? Akak pun mula-mula confuse jugak. Bateri apa? Lepas masuk website depa baru tau rupanya Bateriku.com adalah merupakan perkhidmatan menghantar bateri kereta dan pemasangan percuma kepada pelanggan yang bateri keretanya kong tiba-tiba.  Harga bateri yang ditawarkan adalah berpatutan. Yang best nya, perkhidmatan Bateriku.com ni sudah berada di Pulau Pinang. Jadi orang Pulau Pinang...tok sah dok risau kalau bateri kereta kong tengah jalan nohh....Bateriku.com sedia membantu.  Perkhidmatan yang cepat dan pantas, simpan ja nombor telefon depa ni. Memang lega sangatlah sekarang ni, hubby pun tak risau dah bab-bab bateri bila akak memandu sebab katanya Bateri.com sudah berada di Pulau Pinang.

bateriku.com penyelesai masalah bateri kereta anda; bateri kong

.

Dimana servis Bateriku.com ditawarkan?


Selain daripada Pulau Pinang, Bateriku.com jugak menawarkan perkhidmatan di beberapa buah negeri lain, antaranya Selangor, Kuala Lumpur, Putrajaya, Johor, Melaka dan Negeri Sembilan. Tempat lain jangan susah hati sebab Bateriku.com dalam perancangan meluaskan kawasan liputan ke seluruh Malaysia selewat-lewatnya hujung tahun ini. Yang menariknya Bateriku.com ini beroperasi bermula seawal jam 7 pagi sehingga 12 tengahmalam. Memang tak perlu risau dah bila nak memandu kereta ke mana-manapun.


bateriku.com penyelesai masalah bateri kereta anda; bateri kong


Lihat sahaja team yang bateri.com ni ada. Besarkan? Semuanya terlatih untuk berikan perkhidmatan terbaik pada pelanggan

bateriku.com penyelesai masalah bateri kereta anda; bateri kong


Tak kira siang atau malam mereka sedia menghulurkan bantuan dengan bayaran yang memadai. Kenapa akak cadangkan korang dengan perkhidmatan Bateriku.com ini? Meh nak habaq ...



Kelebihan Menggunakan Perkhidmatan Bateriku.com


1. Harganya yang lebih murah berbanding tempat lain
    Harga yang ditawarkan adalah lebih murah daripada tempat lain dan amat 
    berbaloi dengan khidmat yang ditawarkan. Duit jimat, barangan pun dijamin 
    berkualiti.

bateriku.com penyelesai masalah bateri kereta anda; bateri kong





2. Bateriku.com syarikat yang kukuh dan dipercayai
    Bila kita nak dapatkan sesuatu perkihdmatan, mesti kita nak yang berkualiti 
    kan?..Setakat ni maklumbalas yang diterima daripada pelanggan memang
    sangat baik dan berpuashati dengan perkhidmatan Bateriku.com

3. Perkhidmatan PERCUMA  untuk penghantaran, pemeriksaan dan pemasangan
    Benda percuma siapa yang tak suka kan. Anda tak perlu ragu dengan 
    Bateriku.com sebab hanya perlu bayar harga bateri sahaja. Hantar, periksa dan
    pasang semuanya percuma. Jimat lagi kan??


bateriku.com penyelesai masalah bateri kereta anda; bateri kong


4. Sekiranya bateri masih elok, tiada caj dikenakan
    Selepas pemeriksaan, sekiranya bateri korang masih elok, korang tak perlu beli bateri         baru. Tiada  servis caj yang dikenakan pun malah dapat khidmat nasihat lagi.

5. Bayar guna debit atau kredit kad
    Macam akak, biasanya jarang bawa duit banyak. Biasa cukup untuk belanja sehari. Bila tiba-tiba bateri kong, mesti nak kena belanja lebihkan. Tengok-tengok dalam wallet ada RM50 jer. Jangan risau......dengan Bateriku.com, korang boleh buat pembayaran samada melalui debit ataupun kad kredit. Mudah kan??

bateriku.com penyelesai masalah bateri kereta anda; bateri kong


Untuk sebarang pertanyaan dan maklumat lanjut korang boleh gunakan info di bawah. Simpan siap-siap nombor telefon dalam handphone korang. Ada masalah, terus hubungi tau.....

bateriku.com penyelesai masalah bateri kereta anda; bateri kong





Alamat  : 31, Jalan Utarid U5/11 Mah Sing Industrial Park, 40150 Shah Alam

Telefon  : 1-800-22-2324
Whatsapp  : 012-245 8027
Fax  : 03-78430106

Email  : info@bateriku.com
Website URL  : http://www.bateriku.com/



You Might Also Like

9 comments

  1. haaa bagus...bulan puasa kalau kena kes bateri habis tepi jalan...panas-panas memang boleh pitam...lepas ni boleh save no...kalau bateri habis call terus...banyak negeri depa sdiakan perkhidmatan

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul arz, kena simpan nombor ni elok-elok

      Delete
  2. Bila dah ada servis macam ni..lagi mudah laaa utk kita..

    ReplyDelete
  3. Negeri yang selalu jadi kunjungan orang patut ada servis macam ni. Bagus mereka ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. liputan bateriku.com dah semakin meluas

      Delete
  4. Kalau korang ada masalah bateri kereta kong, apa tunggu lg hubungi lah bateriku.com

    ReplyDelete
  5. baguslaa service skarng macam2.. terbaik =)

    ReplyDelete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook