Harga Minyak Turun Lagi

Tuesday, March 01, 2016


Assalamualaikum wbt

Berita baik di awal bulan Mac.  Harga minyak turun lagi. Sebagai pengguna, akak sambut baiklah dengan pengumuman ini. Legalah sikit. Tapi masih perlu lagi kawal perbelanjaan. Harga minyak je yang turun tapi harga barang-barang lain tetap sama. Kalau harga minyak naik, harga barang pun tak sabar-sabar naik jugak. Tapi bila harga minyak turun, takde pulak dengar cerita harga barang turun jugak yer?..

harga minyak turun lagi, harga petrol mac


Sekarang ni `every cent count'. Nak beli apa-apa pun kena fikir banyak-banyak kali...keperluan atau kehendak. Kalau kehendak tu bolehlah simpan-simpan dulu. 

Moga kita istiqamah dalam berbelanja....

You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook