El Nino Sekolah Tutup Di Kedah dan Perlis

2:30 PM


Assalamualaikum wbt

Memang sekarang ni cuaca memang sangat panas. Pasang aircond dalam rumah pun tetap rasa panas. Kesian kat anak-anak balik sekolah dan juga yang sekolah petang. 

Berita tadi dah umumkan esok dan lusa 22 dan 23 Mac 2016 kementerian arahkan semua sekolah di negeri Kedah dan Perlis ditutup.  Bukan main seronok lah budak-budak ni dapat sambung cuti lagi. Mak ayah pening kepala pulak sebab nak kena arrange anak-anak daripada pagi sampai mak ayah balik kerja...

El Nino Sekolah Tutup Di Kedah dan Perlis


Walaupun cuti, harap ibu bapa pantau anak-anak supaya tidak terlibat dengan aktiviti luar rumah.  Nampaknya akak nak kena standby makanan lebih la esok lusa.....

You Might Also Like

7 comments

  1. alhamdulillah dapat cuti akhirnya. kesian kat anak2...

    ReplyDelete
  2. kannn..! elok juga depa cuti.. duduk dalam rumah dan banyakkan minum air kosong.. mudah-mudahan cepat la berlalu musim panas ni.. tak tahan kan.. :(

    ReplyDelete
  3. seronoknya tutup skolah. universiti tak tutp pon. panas sngt kat perlis nii.

    ReplyDelete
    Replies
    1. budak dewasa..hadap aje lah panas-panas nak gi kelas....aduhhh

      Delete
  4. Tu la... take care sis.. Musim panas ni kena byk minum air...

    ReplyDelete

Followers

Google+ Followers

top social

Pinterest

Subscribe