Assalamualaikum wbt

Salam pagi di minggu yang baru....ehhh dah mid Februari 2016 kan?...Cepatnya masa berlalu.  Rasa macam banyak benda yang pending lagi ni.  Kadang-kadang apa yang kita plan ada yang tak menjadi. Kena ada 2nd plan untuk cover plan asal.  

Pagi ni ada training untuk staf-staf akak yang manja-manja ni.  Dah plan elok-elok dan biasanya akak boleh jangka apa nak jadi pada hari ISNIN.  Daripada 4 orang yang kena attend dan cuti kecemasan sorang, tinggal 3, yang sorang lagi belum pasti status sebab yang ni selalu buat cerita terkejut tergempak.....aduh sakitnya di sini....

Takper la training kena jalan jugak. Ambil team lain dulu cover. Macam ni la bila nak bagi training kat kumpulan senior...ada saja alasan diberi. Bertabah dan bersabarlah....Menuntut ilmu sebenarnya tidak mengira usia. Selagi kita masih mampu, belajarlah untuk meningkatkan jati diri, ilmu dalam kerjaya dan ilmu bekalan untuk di sana.  Tak rugi pun tambah-tambah bila dah dirancang untuk kita dan kita tak perlu keluarkan RM untuk hadir.



Tak pelah..fikir positif......mungkin mereka ada halangan yang tidak boleh dielakkan.....




9 Comments

  1. betul...be positif je...
    kalau tak nnt kt yg sakit kepala

    ReplyDelete
  2. kalau saya, training setahun pun takpe, lagi seronok belajar!

    p/s: kak bila nak daftarkan saya dalam bloglist..hehe

    ReplyDelete
  3. tak semua orang tahu menghargai peluang...

    senyum je.. :)

    ReplyDelete
  4. bertabah dan bersabarlah :) ilmu tu penting. hee~

    ReplyDelete