Assalamualaikum wbt


Dah hampir setahun bersama dengan group EFG.  Walaupun akak jarang-jarang dapat join sembang dengan adik-adik EFG dalam group wasap tapi mengikuti jugak cerita-cerita harian semua.  Asalnya EFG ni adalah untuk meningkatkan jumlah pengunjung blog, tingkatkan UV blog masing-masing dengan teknik-teknik SEO yang betul. Akak pun banyak belajar dalam group ni, kalau tak mesti masih lagi macam dulu...mood asyik ke laut ajer bila mengadap blog.

Meriahnya dulu, hari-hari dok tukar manually feed group dalam blog. Kena pastikan feed bertukar sebelum jam 8 pagi. Sanggup tau tidor lewat sebab tunggu jadual untuk tukar feed takut esok terlambat dan kena denda.  Meriah sungguh masa tu!! Dengan kesungguhan Mommy Irra dan DaddyG, feed dapat ditukar secara auto. Fuhh...lega, tidaklah terkejar-kejar menukar feed hari-hari.

Hari ni, blog yang berada di feed akak ialah blog pakcik Li...atau PCL. Glamour ni....dah lama dalam  berblog. PCL ni sewaktu dan seusia lebih kurang akak jugak. Akak pun start blogging macam PCL juga tapi tak aktif. Agaknya kalau aktif dari dulu mesti dah meriah dengan pengunjung hari-hari blog akak ni.

Korang boleh dapatkan macam-macam info menarik daripada blog PCL ni. Kalau tak percaya pergilah terjah www.nazlee.com

Siapa yang bertamu di AzirahmanDotCom, EFG



Blog akak ada kat mana yer?


2 Comments

  1. hye pakcik Li... apa habaq :) tahniah azie semoga terus sukses :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah ana...moga sama-sama kita sukses

      Delete