Dah Belajar Main Piano Pulak

Friday, January 15, 2016


Assalamualaikum wbt

Fenomena baru kat rumah sekarang ni masa rehat-rehat lepas makan. Main piano!!  Tapi kat rumah takde set piano. Kitaorang main guna apps dalam ip jer.  Piano Tiles. Bergilir-gilir pulak tu. Adik wan pandai main lagu Happy Birthday ajer...

dah belajar main piano pulak, piano tiles

Inilah permainan baru anak-anak kat rumah.  Main piano kat ip jer.  Ibupun kadang-kadang join sekali. Seronok jugak...rasa macam pandai pulak bermain alat muzik....Macam-macam la budak-budak ni jumpa kalau pegang hp ibu atau ayah.  Budak-budak ni lagi pandai nak gunakan pelbagai apps dalam hp tu berbanding dengan ibu ayah. Ibu ayah ni lambat sikit nak hadam benda-benda baru. Kalau korang tak percaya cuba sekali..



You Might Also Like

2 comments

  1. budak2 skrg ni memang cepat up dengan sume gadget2 ni..
    kita pun kalah...huhuhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu...selalunya anak2 yang tunjuk benda baru kat kita

      Delete

Followers

Like us on Facebook