Dah Belajar Main Piano Pulak

Friday, January 15, 2016


Assalamualaikum wbt

Fenomena baru kat rumah sekarang ni masa rehat-rehat lepas makan. Main piano!!  Tapi kat rumah takde set piano. Kitaorang main guna apps dalam ip jer.  Piano Tiles. Bergilir-gilir pulak tu. Adik wan pandai main lagu Happy Birthday ajer...

dah belajar main piano pulak, piano tiles

Inilah permainan baru anak-anak kat rumah.  Main piano kat ip jer.  Ibupun kadang-kadang join sekali. Seronok jugak...rasa macam pandai pulak bermain alat muzik....Macam-macam la budak-budak ni jumpa kalau pegang hp ibu atau ayah.  Budak-budak ni lagi pandai nak gunakan pelbagai apps dalam hp tu berbanding dengan ibu ayah. Ibu ayah ni lambat sikit nak hadam benda-benda baru. Kalau korang tak percaya cuba sekali..



You Might Also Like

2 comments

  1. budak2 skrg ni memang cepat up dengan sume gadget2 ni..
    kita pun kalah...huhuhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu...selalunya anak2 yang tunjuk benda baru kat kita

      Delete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook