Berleterlah Wahai Ibu

Friday, December 04, 2015


Assalamualaikum wbt

Berleterlah Wahai Ibu,ibu,berjaya,rujukan


Betul ke kenyataan ini?
Bila dah jadi mak ni..memang secara langsung membebel tu dah jadi perkara wajib buat. Kadang-kadang tak nak buatpun tapi terbuat jugak. Ibu ni juga selalunya jadi tempat rujukan bergerak, kamus bergerak, directory bergerak.  Bila-bila masa  anak-anak atau en hubby call bertanyakan sesuatu, memang akaklah yang jadi tempat rujukan terutama kalau nak cari barang-barang kat rumah. Dah macam hafal dah kat mana, sudut mana, tingkat mana, almari mana barang-barang kat rumah tu berada.Padahal kadang-kadang barang-barang tu bukannya akak yang kemas.

Korang sama jugak ke?

You Might Also Like

3 comments

  1. Sama jugak. Dari pendiam sampai jadi peramah pulak.

    ReplyDelete
  2. Tak jadi mak lagi tapi dari pemerhatian seorang mak memang camtu kot... haha.... dulu asyik bising mak membebel... sekarang jauh dari mak, rindu pulak bebelan dia....

    ReplyDelete

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook