Pesta Pulau Pinang Kembali Lagi

Tuesday, November 03, 2015

Pesta Pulau Pinang

Assalamualaikum wbt

Bagi sesiapa yang merancang untuk bertamu ke Pulau Pinang menjelang cuti sekolah panjang tak lama lagi, sila jangan terlepas untuk singgah ke Pesta Pulau Pinang. Acara penutup untuk Negeri Pulau Pinang setiap tahun.

Pesta Pulau Pinang akan bermula pada 28 hb November 2015 dan akan berlangsung sehingga 2 Januari 2016. Apa yang menarik kat sini? Macam-macam ada, kena datang dan tengok sendiri. Sambil-sambil tu boleh la singgah ke tempat-tempat menarik yang lain yang terdapat di Pulau Pinang ni. Promote....jangan tak promote!!

Pesta pulau pinang 2015, pesta pulau pinang

Jangan lupa mai nohhhh....macam-macam dok tunggu nih!!! 
Hmmm....tak sabar nak cuti jugak sempena cuti sekolah ni tapi plan apa pun nan hado...cuma nak spend masa lebih dengan aktiviti bersama-sama dengan anak-anak.

You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook