Diet Mengikut Jenis Darah

Thursday, November 12, 2015

Diet Jenis Darah

Assalamuaalaikum wbt

Bila bercuti panjang, ramai yang sibuk dengan aktiviti jalan-jalan dan kenduri kendara. Bila dah berjalan dan menghadiri kenduri dah tentu dihidangkan dengan pelbagai makanan yang sedap-sedap. Kalau yang tinggal kat rumah pun sama jugak, anak-anak mula request nak makan ni...nak makan tu....

Bila habis cuti, sibuk lah kata berat badan naik. Aku lah tu! Tapi aku rasa ramai jugak golongan wanita yang macam aku ni.  Kawan aku hantar panduan diet mengikut jenis darah. Ada jugak yer?....Maaf lah aku baru tau yang kita juga boleh berdiet mengikut jenis darah kita.

diet mengikut jenis darah, diet sihat

Bolehlah korang gunakan sebagai panduan dalam pemilihan makanan harian korang. Aku satu family jenis darah O, senanglah nak pilih menu. 

Jom..makan secara sihat!!

You Might Also Like

0 comments

Google+ Followers

Followers

Like us on Facebook